Offf

Offf mîine e iarași luni și așa nu-mi convine ziua asta😦 O sã am 3 zile de birou și am impresia cã am sã mor. Fac cuciustagierea la o organizație non-guvernamentalã (TRIAL – http://www.trial-ch.org/fr/a-propos/le-projet-icc-legal-tools/collaborateurs.html), fainã și pe specialitate, numai cã, sã stai 3 zile așezatã în fața compului începe sã fie tare greu de suportat, mai ales pentru spinarea și ochii mei.

Gata m-am jeluit, deja e mai bine🙂. Eu mã ocup cu colectarea informației juridice pentru țãrile România, R. Moldova și Russia. Acuma de cîteva sãptãmîini caut desperatã cazul lui Budanov, sentința de judecatã (militarul rus care a ucis și violat o fatã cecenã de 18 ani (de fapt pentru viol el nu a purtat rãspundere, chipurile nu au fost dovezi)),  și nu gãsesc nimic, am încercat sã scriu la cîteva organizații din Rusia, dar am impresia cã sunt toți speriați, dupã toate omorurile care au avut loc. Nimeni nici un semn de viațã.

Vã pup și vã doresc o sãptãmînã frumoasã la toti!

N.B. Aaaaa, am uitat sã vã spun cã mîine am un rendez-vous la reprezentanța Republicii Moldove la Geneva, în scopul discutãrii proiectului organizãrii unei sãrbãtori de ziua poetului Mihai Eminescu.

1 commentaire

Classé dans Uncategorized

Une réponse à “Offf

  1. marina

    Noroc, vad ca toate detaliile ai adus, asha nu mai e nevoie sa te intreb ce faci

Laisser un commentaire

