28 septembrie

Gata, m-am enervat! Iaca eu scriu ce fac în fiecare zi, dar voi nu scriți nimic. Unde e dreptatea în lumea asta?

Ok, mai fac o tentativã, poate se schimbã ceva între timp.

Aaaa, vroiam sã concretizez ceva! Stiți de ce mã strãdui sã scriu ce fac eu în fiecare zi? Nu de aceea pentru cã sunt tare mîndrã de activitãțile mele, sau pentru cã aș crede cã tot ce fac eu e interesant, nu! Pur și simplu pentru cã încerc sã vã incit și pe voi sã povestiți, poate peste vre-o jumate de an de chin o sã am un șir de comentarii unde fiecare o sã povesteascã despre ziua lui, lasã ea sã fie cea mai obișnuitã în viziunea voastrã, sunt sigurã cã pentru alții ea nu va fi așa.

Bine, vã povestesc în 2 cuvinte ziua mea de lucru. Trebuiam sã fiu la serviciu la ora 9h și așa îmi era de somn încît mi-am acordat eu astãzi o micã derogare de la regulã și am dormit încã jumate de orã (Eu am dreptul cãci lucrez pe ore, ceea ce înseamnã cã pot s~mi aranjez orele cum vreau, principalu e sã le fac 20h pe sãptãmînã). Deci la 9h30 eram la serviciu. Am lucrat astãzi cu legislația României. Vã închipuiți deschid 2 cazuri de viol, de pe situl Curții Superioare de Justiție și Casație și ambele cazuri erau sãvîrșite asupra a 2 doamne de 78 de ani. Bunã imagine!

La 14h30 fix, am închis compul și am plecat, pentru cã aveam o înîlnire, cum v-am spus, la Ambasada noastrã. Seful mi-o spus la revedere, dar mã gîndeam oare ce și-o fi spus în sinea lui “ultima vine la lucru și prima se duce” :) Bunã poamã :) :) Dar dacã cinstit, cred cã nu și-a spus el nimic în sinea lui, noi suntem oliacã “shuganiți” de la felul relațiilor care sunt dese ori in RM. De fapt eu am un numãr de ore sã le fac și anumite obligații, atîta timp cît le îndeplinesc, nu are de ce sã-l deranjeze la ce orã vin. Suntem maturi și știm mai bine cum sã ne organizãm fiecare.

Așa, la Ambasada a fost totul foarte bine, persoana care ni-a primit a fost foarte deschisã spre cooperare, cu multe idei, gata de lucru, am fost bucuroasã sã am așa compatrioți, nu întotdeauna e cazul. Am fãcut cunoștințã cu o altã tînãrã cîntãreațã, care dese ori e invitatã de cãtre Ambasadã cînd se organizeazã cîte ceva. Am sã vã povestesc de ea mai tîrziu. (Eu pot sã povestesc despre mine tot ce vreau, însã despre terțele persoane mã strãdui sã fiu mai atentã, poate nu toți au aceleași viziuni ca și mine despre informația personalã). M.Eminescu

Si dupã asta casa, cu soțul meu “u okoșka”, am fãcut de mîncare, (nu mã întrebați ce cã am sã mã fac de rușine) am mîncat ca doi moșnegei. Shi dupã asta Natushka-Babushka o intrat sã se “joace” în blog :) :)

Atașez aici fotografia cu bustul lui Mihai Eminescu, care se aflã pe malul lacului în orașul Vevey, Elvetia.

Spokoinîo noci malîși :)

6 Commentaires

Classé dans Zilnic

6 réponses à “28 septembrie

  1. Maya

    …deci tu esti in Vevey? si acolo este un bust al lui Eminescu…interesant🙂

    vorbeai despre relatiile la servici si ar fi interesant sa dezvolti poate tema asta…sef-subaltern sau\si barbati-femei…

  2. Eu trãiesc la Geneva, dar la Vevey e studioul muzical. De asta sunt cînd în colo cînd în coace🙂
    Relațiile cu șeful sunt faine. De 3 luni încearcã sã mã dezvețe de obiceiu de a-i spune dvs.🙂 Poate sã-mi propunã sã-mi facã cafea, sau cumpãrãturi pentru masã, la fel cum fac și eu🙂 Egalitate bãrbat-femeie, șef-angajat, uraaaa!

  3. TaniaB

    Imi pare rau ca te simti un pic nesigura in ceea ce priveste succesul blogul-ui personal….eu ma simt foarte bine…ca acasa!!! fapt pentru care ar trebui sa nu retraiesti…poate nu s-a abordat inca subiectul potrivit care sa intereseze pe toata lumea…dar daca nu acesta a fost scopul tau…de a interesa pe toata lumea si te-ai gindit ca e bine pentru inceput cum e atunci cred ca e un scop implinit….oamenii viziteaza dar probabil asteapta sa-i atingi pe fiecare aparte cu ceva interesant si pe urma stai sa vezi…Pe linga activista si komsomolka si krasavitza nu stiam ca esti si patrioata din talpa!!!! Interesant ce te-ai gindit sa faci la serata dedicata lui Mihai Eminescu…sa cinti Seara pe Deal?🙂 Intentia conteaza…
    Asadar…voi astepta cu nerebdare sa vedem cu ce te mai lauzi….Interesant ar fi faptul ca pe sotul tau il incluzi doar cind e vorba de mancare…da voi ce alte activitati impreuna nu aveti? ” u okoshka” hai , hai curaj draga mea…cum era acolo…fara tabu? Si sa nu-ti fie frica ca lumea e invidioasa…iar daca si este, inseamna ca intradevar, ai cu ce te lauda si cu ce te mandri, daca starnesti invidia oamenilor!! Iaka asha!!!🙂

  4. Nu tu Taniushka « pravakatar »🙂🙂🙂 M-ai prins e drept, eu care spuneam fara tabou, totushi sunt lucruri care se numesc « viata privatã »🙂 Asha ca daca sunt lucruri care nu shtiti cum se fac, întrebati-mã shi eu am sa vã spun, fãrã tabu, dacã am sã shtiu desigur🙂
    De site sunt multumita shi dupã ceea ce mi-ai spus, încã shi mai mult. Nu am avut ca scop sã fac sã le fie interesant la toti, am vrut un anumit sentiment de intimitate shi l-am gãsit in comentariile voastre.
    Vã pup!

  5. Katea

    Draga mea, da tu la cit de ocupata esti, ai avea si timp sa citesti ce face fiecare din noi in fiecare zi?!!….ok,:))🙂 uite iti povestesc eu ca am doua zile de bucurie pentru ca Danut ieri si azi a ramas la gradinita fara lacrimi, pentru ca timp de o saptamina raminea plingind si mi se rupea sufletul cind trebuia sa l las asa! acum deja e bravo! deja vorbeste si spune multe, e tare dulce si vorbaret, duminica eu ieseam din casa iar el tare grijuliu mi-a spus : « Mami fii atent a dum »🙂 sa fiu atenta la drum, am un puisor tare grijuliu , nu pot sa-ti redau ce am simtit, pur si simplu l -am cuprins strins si l am pupacit! 🙂

  6. Catea asha mã bucur cã ai povestit istorioara aceasta🙂 pentru a citi ce faceti voi as gãsi întotdeauna timp. Bucuriile voastre sunt si ale mele😉

Laisser un commentaire

