29 septembrie

Descrierea acestei zile va ține cont de criticele aduse și anume asupra relației mele cu soțul meu. Așa încep😉 Noi cu bloguri

Azi dimineața ne-am sculat, eu am pregãtit micul dejun pentru soțul meu (asta e primul lucru care l-am fãcut astãzi împreunã, dar drept cã nu e un bun exemplu, cãci iarãși ține de mîncare:)). El m-a dus la lucru (al 2-lea lucru care l-am fãcut împreunã). La serviciu a urcat sã mã ajute puțin, cãci trebuiam sã sun în Rusia pentru cazurile celea ale mele, pe care le caut și așa cum aici nu prea am posibilitatea sã practic așa de des rusa, mã temeam sã uit vreun cuvînt.  Am vorbit cu colegul avocatului Stanislav Merkelov (ați auzit de avocatul ãsta care a fost împușcat în centrul Moscovei și nici un martor?) și cum era de așteptat lucrurile sunt complicate, dupã moartea lui, toat dosarele au dispãrut din birou. Ei, dar asta e altã treabã, sã revenim la romantismul nostru cotidian, deci ãsta era al 3 lucru fãcut împreunã.

El plecase sã-și rezolve niște chestii personale și a revenit la mine la masã. Am cumpãrat o pizza și am mîncat-o la soare în parc🙂 (4). Dupã servici, la 18h a venit sã mã ia de la lucru, am fãcut niște cumpãrãturi pentru casã (5) ne-am plimbat (6). Ne-am oprit la McDonalds și am mîncat, am mai stat de vorbã (7). Am venit acasã și fiecare « udalilsea » în compul lui😀

Dar poza v-ați dat seama cã e fictivã, cãci e prezent numai un laptop, dar noi avem douã🙂🙂🙂

P.S. Poate cineva o sã spunã cã noi numai mîncãm împreunã, dar sã știți, sã ai posibilitatea sã mãnînci de 3 ori pe zi cu soțul tãu, deja e o mare o complicitate (viața de aici, pe departe nu-ți permite aceasta în fiecare zi)

7 Commentaires

Classé dans Zilnic

7 réponses à “29 septembrie

  1. TaniaB

    M-ai lasat fara cuvintele…nu shi maladetz…..asa si trebuie!!! ei shi daca erati voi in poza nu ma speriam…..auzi da voi nu mancati prea mult? Grasimile astea trebuie si arse cumva….la comp sigur nu se ard….Ei dar lasand glumele la o parte…bravo sunteti si va felicit..asa si trebuie sa fie, numa nu prea des ca te plictisesti pe urma…
    Ma bucur mult ca ai adus vorba si de sotul tau care merita si el in acest blog un locusor cit de mic….ca sa stim si noi cum are grija el acolo in Elvetia de blogeritza noastra!!!!

  2. silvia

    ce plictiseala draga mea!!! hai scuturate un pic si lasa monotonia asta!!! cind ultima data ai facut ceva iesit din comun (iata si subiectul urmatoarei povestioare😉 )!? mai pe scurt…apucati-va de facut copkii ca va va fi mai interesant si precis vei cauta ceva mai des sa te vezi cu sotul, sa mincati impreuna cu totii si laptop-urile noaptea nu vor fi la cautare!

    • TaniaB

      De acord Silvia!!! Nu mai ca nu stiu daca intradevar viata devine palpitanta atunci cind apare un copil….si nici nu stiu daca dispare monotonia…de fapt, da, cred, pentru ca niciodata nu esti libera…mereu ocupata si mereu pe fuga….Iata si eu de cind le spun…face-ti dragii mei un bebe si sa vezi atunci!!!🙂 Tre sa vorbim cu Kiril….cred ca el decide aici🙂 Natashenika ai patzit-o!!!!!

    • Cine vorbeste, Silvia ian spune cîti copii ai tu?😀😀
      Iar referitor la zilele deosebite, poate am sã scriu o datã ce am avut mai deosebit.
      Toti cauta ceva deosebit în viatã, dar cînd ultima oarã ati trãit ceva foarte obisnuit si ati constientizat ca va simtiti bine?

  3. Vova

    Норок!!!!🙂
    Вот теперь я знаю, что у вас 2 компьютера, и из фотки ясно, что по крайней мере один из них есть куда ставить.😉

    До встречи!!!😉

  4. nu stiu cum tu dar eu ma plictisesc foarte repede de « lucruri obisnuite »…astea ma opresc din perfectionare…si incet incet cazi in monotonie, in lenevie…brrrrrrrrr!

  5. Spune atunci tu, ce ai facut neobisnuit ultimul timp?

Laisser un commentaire

