3 octombrie – Îmi cer scuze…

Îmi pare rãu cã v-am lãsat asa singuri pentru cîteva zile si iatã vreau sã vã previn cã vã mai las pentru cîteva. Am avut 2 zile de repetitii, a ajuns comanda noastrã de SONO (aparatura pentru a sonoriza un concert) si asa e fainã, aratã frumos, ultima strigãturã a tehnicii – disign, calitate de sunet – super. Asa cã eu nu am putut lãsa jucãria mea. Astãzi plecãm cu Kiril la Besançon, France la hramul bisericii noastre. Cred cã o sã fie bine, ca în fiecare an, o sã ne întîlnim cu toti prietenii nostri, Pãrintele Pierre (preot ortodox francez, o persoanã super fainã, o barbã moale, plãcutã, de parcã ar fi Mos Crãciun :)), cu nasii – Pãrintele Eugen si sotia Miriana, vãrul lui Kiril(fire artisticã) trebuie sã fie si el prezent. Cînd revin vã povestesc!

Pentru astãzi mai am de lucru, trebuie sã cumpãr un cadou nashului, a fost aniversarea lui nu demult. Idee nu am ce sã-i iau. Trebuia sã pun aceastã întrebare mai demult, poate mi-ati fi da niste idei.

Acuma trebuie sã plec la studioul de la Vevey, mosul despre care v-am povestit mai înainte vã aduceti aminte? (negresa nu a venit, gata au înteles cã bani mai multi el nu dã) El produce acuma o cîntãreatã de vre-o 40 de ani, vrea sã o trimitã la Eurovision si pentru aceastã ocazie a invitat un compozitor cunoscut de la Paris, un aranjor de pe aici, asa cã vor sã-i facã o super cîntare si sã o trimitã…😀 (la Eurovision, repet) Mã duc sã vãd si eu cum o sã meargã lucru, nu pot eu sã scap asa ceva🙂 Dominique (muzicianul cu care el lucrez, si producãtorul meu) nu prea crede în toatã povestea asta, nu-i place aceastã cîntãreatã, e în vîrstã, nu compune, toatã viata ei a interpretat numai cîntecele cuiva, are o bunã tehnicã vocalã, dar nu si o personalitate deosebitã. Eu nu prea am vãzut-o, vã spun ce cred eu, mai tîrziu.

Vã pup🙂

2 Commentaires

Classé dans Zilnic

2 réponses à “3 octombrie – Îmi cer scuze…

  1. TaniaB

    paraschitza ta de fata ushernika…lasa ca-ni vii tu inapoi!!!!

  2. Elena sora Natashei

    Inscriete in lista de rezerva pentru eurovision, in caz ca se intimpla ceva cu doamna ceea de 40 de ani. Apropo formatia milenium a venit din Bulgaria de la un concurs cu undeva 40 de candidati cu gran pri shi locul intii. Locul intii l/a luat o fata tare tinerica, de vreo 14 ani, de unde a gasit/o Vlad oare?

Laisser un commentaire

