6 octombrie – :(

Nu prea sunt în forma cea mai bunã, mi-i trist pe suflet nu stiu de la ce… Noi toti avem perioade de tipul « oare ce-i cu viata mea? »🙂 Încerc sã scriu ceva…astazi tot ce n-as spune îmi pare neinteresant pentru voi… Pentru prima oarã pe blogul ãsta al meu, am impresia cã vorbesc singurã cu mine. Gata termin cu shmiorcãiala asta!

As fi vrut sã vorbim un pic despre invidie. La noi, în societatea noastrã dacã ai în plan sã faci ceva, nu spui la nimeni pînã nu e sigur, de teamã de invidie, de energie negativã din partea cuiva. Foarte des lucrurile obtinute în viata, dacã sunt spuse, oamenii le iau ca pe o laudã, o sine încredere. La noi aici în facultate cînd se începe un curs nou, proful primul lucru care îl va face va fi prezentarea lui si a CV-lui lui, oral desigur. Va spune în ce facultate a învatat, unde a predat, în ce proiecte participã etc. Si asta pe departe nu pare o lauda. Oare în Moldova e la fel?

Eu stiu cã blogul meu, într-o anumitã mãsurã a deranjat careva oameni, multi s-au gîndit  » shi-o pus CV-ul si proiectele ei pentru a se lãuda », altii  » e prea personalã toatã informatia asta, cum poate ea sã scrie atîta » . Rãspunsul meu e cã totul ce scriu eu este o parte a vietii mele, ceea ce gîndesc eu si ce simt. E o informatie pe care pot sã o împãrtãsesc fãrã ca sã mã simt denudatã, dezarmatã. Pot sã vã asigur cã am o mare parte a vietii mele care nu o voi descoperi pe blog, mãcar cã ar fi fost mai interesant situl, cu sigurantã😀

Mesajul meu este, dacã aveti sã spuneti ceva în viata asta – faceti-o fãrã a vã teme cã aceasta cuiva nu va plãcea, sau pentru cã se vor gãsi invidiosi. Dacã încep sã actionez cu astfel de mentalitate, am impresia cã încetez sã trãiesc, sau trãiesc pe ascuns. Dar dacã vã pare viata mea prea rozã spune-ti si am sã am articole mai pisimiste😉

Noapte bunã

5 Commentaires

Classé dans Zilnic

5 réponses à “6 octombrie – :(

  1. Maya

    daca scrisul te ajuta, scrie, scrie tot ce-ti vine in cap🙂

  2. Tania

    Draga mea…acolo la voi oamenii stiu sa se aprecieze la justa valoare, stiu care le sunt drepturile si cum sa lupte pentru ele….la noi….ce nu stii…gura lumii conteaza si nimic mai mult!!!! Dar parca te daduse-si cu europenii, ce-i cu grija asta de invidie….??? Iar chestia cu..nu spun la nimeni pina nu-mi reuseste, tine doar de increderea in sine pentru ca…atunci cind esti temator si nesigur pe tine, normal ca nu iti va reusi nimic din ce iti propui si ca sa nu recunosti esecul propriu dai vina pe invidia oamenilor si energia negativa…..Da… si eu cred in acestea, dar noi si numai noi, putem influenta felul in care ne va afecta si cit de mult ne vom monta pe aceasta…iar tu ca absolvent al psihologiei stii nu, ce-i cu montarea…daca crezi si te stradui tare, sigur ti se intimpla ce iti pui in gind….si stiu din propria experienta!!!!Asa ca daca cu adevarat ai ceva temeri sa stii ca aici sunt prieteni si oameni care te cunosc si apreciaza ceea ce faci….asa ca nu te teme, fii increzatoare…iar daca intr-un final nu vei depasi teama de invidie spune-ne doar ceea ce ai facut…la trecut….iar cind iti vor reusi altele, te vei lauda cu ele!!! Iar in privinta faptului ca vorbesti singura cu tine… nu stiam ca sunt asa de invizibila aici la tine pe blog ca sa te simti singura!!!! Hmmm…ia uita-te mai bine….ca eu astept de cite zile sa apari si sa ne spui ceva interesant….

  3. Tania desigur ca « te simt » pe site. Cînd am spus de monolog era o impresie pe moment. Astazi sunt in plina forta si in mare intirziere🙂 Revin seara

  4. Elena sora Natashei

    e adevarat de fiecare data cind afirmi ca activeyi acolo sau te ocupi cu ceva, parca suna a lauda. Asha e mentalitatea ns de oameni modeshti.

  5. Pe cînd eu mã gîndesc altfel. Toti oamenii care intrã pe situl ãsta au cîte ceva ce nu am eu. M-am obisnuit cu ideea cã nu poti avea totul. Ian sã-mi spunã cineva cine ar vrea sã schimbe viata mea cu a lui? nu partial, nu cînd sunt în vacantã, dar toatã viata, cu copii si sot, casã, lucru🙂 slabo?😉

Laisser un commentaire

