7 octombrie – obositã

Am obosit astãzi de parcã am tras în plug!

Am avut astazi ora mea de pian, de data asta a fost mai bine. La început facem ore despre armonia muzicalã, pentru a sti cum sã formez acordurile, cum de modulat dintr-o tonalitate în alta. Seara am pregãtit cu Chiril mîncare, am avut la masã cartofi prãjiti (nu am mîncat de o viata asa ceva, chipurile nu e bine pentru silueta :)) cu un fel de cascaval care mi-o înputit toatã casa. Tipul de mîncare care e bine sã-l degustezi cînd ai nasul astupat😀 dar era gustos.

Acuma termin sã fierb supa si mã culc. De la o vreme am început sã fiu mare iubitoare de supe. Cînd în Moldova mai fãceam eu supe din bostan, cartofi, ciuperci? NICIODATA. Îmbãtrînesc🙂

Offf mîine am un curs la 8h dimineata :(( unica bucurie e cã o sã luãm micul dejun împreunã cu Chiril, ne organizãm astfel un mic moment împreunã, ca multumire pentru faptul cã se scoalã cu mine si mã duce la facultate🙂

PS. Am pus un nou articol « În strãinãtate » la compartimentul « Psihologie, sau despre noi femeile »

3 Commentaires

Classé dans Zilnic

3 réponses à “7 octombrie – obositã

  1. Tania

    I-an i-an zi ce fel de supa cu bostan ciuperci si inca ce era acolo….a, cartofi…offf nu-mi inchipui…..

  2. Mai pe scurt ei aici fac un fel de supe, dar nu cum noi. La noi detaliile din supã sunt în bucãti mari, pecînd la ei totul e piure. Tai mãrunt tot ce vrei sã pui: cartofi, bostan, conopida, ciuperci – fierbi mult si mixezi . Asa ceva ei mãnîncã numai în perioadele reci. Borsuri nu au, numai aziaticii mai fac un fel de 2 feluri de supe.

  3. Tania

    pai da stiu…din astea ii dadeam si eu copilului meu…si chiar ma gindeam ca ar fi bine de incercat citeva retete……daca detii podelisi drugom

Laisser un commentaire

