8 octombrie

Sunt la stagiu, în timpul mesei, mãnînc crenvursti cu raviolli (un fel de pelimeni italiene) si încerc sã scriu 2 vorbe cît nu mã vede nimeni🙂

Stiu care o sã fie noul meu articol « Stereotipuri si prejudecãti », citesc despre aceasta acum, am sã fac traducerile necesare si am sã explic putin care sunt procesele psihice pentru a forma stereotipurile si pentru ce avem nevoie de ele.

***

Gata nu mai pot, mã dor ochii de la atîta computer😦 Mai am 2 ore si 15 minute…

Învãt eu învat si iatã cã lucrez pe specialitate si îmi zic, Doamne dacã sã lucrez asa toatã viata eu as muri de plictisealã. Computerul asta ucide, cînd ies din birou am impresia cã de mai stau 5 minute suplimetare – vomit. Oare asta ar fi trebuit sã fie reactia de la un lucru pentru care ai învatat toatã viata? Din fericire este muzica…

***

Acuma la stagiu mã ocup de Bulgaria, trebuie sã caut legislatia nationalã, am o metodã de « metodom tîca ». Mã uit pe situl legislatiei Bulgariei si dacã îmi pare ceva pertinent (pribluiesc, cum se spune la noi) incerc sã traduc în google (dacã aveti nevoie de tradus situl ãsta contine multe limbi http://www.translate.google.com, dar fiti atenti cã face si mari greseli). Mai pe scurt e vesel sã cauti într-o limbã care n-o cunosti si sã faci încã trãducerile în enlgezã😀

***

Oameni am auzit piesa noua a « Millenium »ului si ceva nu înteleg eu, poate mã lãmuriti voi. Ce-i cu fraza « Fã Costicã laba mare »… capetz

***

Gata am terminat lucu, mi-o mai rãmas o minutã si sar ca arsã😀. Stiti la ce mã gîndeam eu acuma? Nici nu mai tin minte de cînd nu am avut o zi sã stau singurã, sã nu vãd pe nimeni si sã nu ies din casã. Îmi lipsesc momentele acestea…

3 Commentaires

Classé dans Zilnic

3 réponses à “8 octombrie

  1. Tania

    Natalitza….ce-i cu tine…poate Fa Costica lampa mare…ce nu stii cintecul?

  2. aaaa el spunea Lampa? stai ca mai verific

  3. Capetz, dar eu ascultam cîntecul ãsta de la stagiu si nu puteam da mai tare si auzeal « laba mare » nu-mi venea a crede, zic « oare Millenium » cîntã asa tîmpenii? îmi iau cuvintele înapoi😀

Laisser un commentaire

