13 octombrie

E cam mort pe blog-ul asta de cîteva zile, nicidecum nu ajung sã postez ceva. Am o sãptãmînã destul de încarcatã.
Repetitii (ca întotdeauna), m-am întilnit cu un prof care ar putea sa-mi fie coordonatorul tezei. Am avut o reuniune cu o doamnã care stie cum sã alcãtuiascã proiectele pentru a obtine finantare (pentru proiectul lui M.Eminescu). Vinerea asta avem reuniunea cu toti moldovenii, românii care îi stim de pe aici, pentru a pune la cale o organizatie de tineri. Va tin la curent. Pup

***

Ultima noutate despre mosul cu negresa. Ea îi scrie astãzi zicînd cã e în închisoare pînã acuma si cã are nevoie de 1800 de euro pentru ca sã iasã si sã vinã in Elvetia. El între timp s-a interesat (cam tîrziu, dupã pãrerea mea) la Ambasada Elvetiei dacã ea a delivrat la persoana datã viza (pe care ea îi trimise-se ca dovata prin email). Shi Ambasada a zis, cã viza e falsã si pasaportul persoanei tot. Iaca asa istorii…

4 Commentaires

Classé dans Uncategorized

4 réponses à “13 octombrie

  1. Tania

    Mare ”bîk”….mosnegelul asta, saracu…sa-i fie de invatatura alta data….

  2. Radzyck

    Eu zic ca la starea lui (varsta si restu) nu e de mirare … Mai spera si el …

  3. E adevãrat Radzyck. A vrut omul sa viseze un pic si a reushit eu cred, bine cã acuma nu e în depresie din cauza asta.

Laisser un commentaire

