14 octombrie

Off, zi încãrcatã si cînd mã gîndesc la cea de mîine mi-e încã si mai greu.
Am fost astãzi cu Chiril la cumpãrãturi în Franta, totul e bine numai sã reusesti sã treci vama. Noi avem dreptul la 500 de gr de carne pe persoana, dar noi de obicei venim cu vre-o 5 kg minimum🙂
Am avut si ora de englezã, astãzi a fost putin mai bine, cîteodatã am impresia cã n-o sã mai ajung sã dau TOEFL-ul ista.
Of mîine lectii la 8h dimineata, am sã mor de somn, unica bucurie cã luãm cu Chiril micul dejun împreunã în cafeneaua universitãtii. Vã dau sfat bun, cînd aveti un lucru neplãcut de fãcut, gãsiti cu ceva sã vã amãgiti😉

PS. Tania unde ai dispãrut?

1 commentaire

Classé dans Zilnic

Une réponse à “14 octombrie

  1. Tania

    Aici sunt…..mereu cu ochii pe tine, dar daca tu umbli la cumparat carne prin Franta apu ce sa-ti fac……da la salonul de ciocolata ati fost, in Paris?

Laisser un commentaire

