19 octombrie

Salutare la toti, astãzi ziua juristului, eu nu prea am sãrbãtorit, dar sunt sigurã cã la cineva a fost mare sãrbãtoare.
La mine astazi e o zi calmã, repetitie, dar cel mai important am început sã facem budgetul pentru evenimentul ãsta al nostru « ziua lui M.Eminescu » si asta nu e deloc usor. Dar de gãsit banii o sã fie si mai ceva…

Iatã privelishtea ce o vede Mihai Eminescu în fiecare zi, cu vecinul sãu Charles Chaplin🙂🙂 (M. Eminescu e la 10 m depãrtare)

Vevey-Charles-Chaplin-Monument

2 Commentaires

Classé dans Uncategorized

2 réponses à “19 octombrie

  1. Maya

    da’ voi chiar patrioti sunteti🙂 cu ziua asta a lui Eminescu…de fapt ce va face sa organizati chestia asta? what drives you? …te intreb pt ca am organizat pt un profesor american niste focus grupuri in RM unde s-a discutat despre « identitatea moldoveneasca », despre asta e si cercetarea sociologica pt teza lui de doctorat…si multa lume a pomenit in discutiile pe care le-am avut de Eminescu, Creanga, Stefan cel Mare…

    • Maya unde mi-a venit ideea asta? La Vevey un oras din Elvetia, unde pe malul lacului stã statuia lui Mihai Eminescu. Sã stiti cã el trebuie sã fie fericit acolo, cãci are asha o priveliste in fata lui. Am sã caut o pozã cu peizaj.
      De cîteva luni am început un fel de lucru în cadrul unui studiou si cei ce lucreazã acolo ziceau cã ar fi bine de organizat ceva cu o anumitã ocazie. Si mie mult nu mi-a trebuit am gãsit si ocazia si activitãtile care trebuiesc fãcute. Elvetienii de aici au fost foarte motivati. Tare sper sã reusim sã le facem pe toate, cel mai greu o sã fie de gãsit banii.

Laisser un commentaire

