20 octombrie

Astãzi eu sunt fericitã, de dimineatã cam motocoasã, dar acuma sunt bine🙂
Iatã plec la studiou, astãzi înregistreazã frumoasa ceea pentru Eurovision shi ei înca mã roagã sã-i fac poze.
O sã vedem. Pup, revin cu detalii.

***

M-am întos aproape la 24h acasã. Pînã la urmã au înregistrat ei, dar eu nu prea sunt inspirata de cîntareata asta. Si vã asigur cã nu din gelozie pentru cã nu se hotãra dacã sã merg eu sau ea la Eurovision. De ce nu-mi place? sunt multe detalii, dar în general nu cred într-o cîntãreatã care înainte sã înregistreze un cîntec în studiou trebuie sã facã 4 ore de încãlzire muzicalã. Lucrul bun din toate acestea cã am fost plãtitã pentru « ajutorul » acordat în studiou.

Acuma trebuie sã mã culc mîine am o zi tare încãrcatã. Am un rendez-vous cu persoana care ne ajutã la fãcut budgetul, dupã asta ora de pian si dupã asta ne întîlnim cu domnitele a prietenilor nostri (e ziua de nastere la o fatushka mititika si încã nu i-am cumpãrat nici un cadou).

Gata nu mai pot de somn, noapte bunã.

2 Commentaires

Classé dans Zilnic

2 réponses à “20 octombrie

  1. Katea

    Natasha, te-ai facut si fotograf sau cum sa inteleg? …daca da shuiera!!!;) de lucru vei avea!:)

Laisser un commentaire

