22 octombrie

Sunt la stagiu, dar încerc sã vã scriu repede cum am început ziua.

Am m-am sculat la 8h, am trecut pe la magazin si mi-am luat salatã pentru amiazã, pe care apropo tare degrabã am s-o mãnînc, pentru cã burta mea dã de stire.

Încerc sã termin lucrul care l-am început deja de 6 luni si sper pînã la sfîrsitul lunii sã scap. Numai cã iatã posibil o sã mai trebuiascã sã lucrez pe aici si dacã sincer mã rog sã gãseascã pe altcineva, mãcar cã am dat acordul meu pentru a lucra 15 ore pe sãptãmîna, dar si asta îmi pare mult😀😀😀 lucrãtor din mine…

***

Oameni ati vãzut ultimul discurs a lui Ceausescu? eu abia acuma m-am uitat la faimoasa replicã « alo, alo, alo, alo, stati linistiti fiecare la locul lui…, alo, alo, alo » nu s-o asteptat ei la asa ceva, precis.

Mã duc eu, am o reuniune cu un coleg, transmit mai departe estafeta🙂

***

Gata am terminat lucrul pe astãzi, iatã vreau sã fac un bors cu varzã, poate cineva sã-mi spunã varza trebuie sã o prãjesc mai întîi sau nu? Merci anticipat!

***

Pînã îmi rãspundeti voi e gata mîncarea🙂, Radzyc merci oricum🙂

Totul a început de la o varzã mare în frigider. Mi-am zis cã ar fi bine sã fac un bors cu varzã, apoi am vãzut cã am si sfecla, asha cã l-am înroshit oliacã. Iar dupã asta o urmat principiul « casha iz tapara », varzã este hai sã fac si capusneac, am mai pus si ciuperci in el si oliaca de orez (capusneac mutant :D), mai rãmînea varzã si sfeclã si am fãcut o salatã. Mai pe scurt, s-o terminat varza cã mai fãceam cred cã vre-un desert din varzã😀😀😀

Ian spune-ti si voi ce ati mai gãtit azi seara?

3 Commentaires

Classé dans Zilnic

3 réponses à “22 octombrie

  1. Radzyck

    Daca ai multa varza mai bine faci un capusneac sau varza calita🙂 … Se serveste fierbinte cu un paharel de vin rosu rece😉

  2. Tania

    Eu tot am facut azi bors cu varza……..eh daca intram te ajutam…..pina la urma cum ti-a iesit?

Laisser un commentaire

