27-28 octombrie

Am revenit.

ReuniuneZilele acestea am fost cam încãrcatã de lucru. Iarãsi m-am chinuit cu proiectul, dar am avut si o reuniune (asa mai informalã, la naturã) cu persoanele care participã la aceastã activitate (aniversarea lui Mihai Eminescu). Am mîncat în cafeneaua uui sirian, a fost foarte bun si proprietarul era simpatic, avea 4 fete, sãrmanul😀 precis cã vrea bãiat😀

Le-am arãtat Elvetienilor astia de la masã pozele lui Anatol Poiata despre Moldova, tare au fost impresionati, le-a plãcut!

Astãzi am fost cu Kiril la bancã sã ne deschidem contul bancar pentru asociatie, ni-au mai dat încã niste documente de îndeplinit, sper sã o scoatem în capãt sãptmîna aceasta. Conditiile sunt super faine pentru asociatii, daca eu ca persoanã  fizicã plãtesc 50 de franci pe an pentru un cont bancar, asociatia plãteste 3 fr, super, nu?

Am avut si repetitie cu o tînãrã cîntãreata de la noi, dar care îsi face studiile aici, vrem sã facem piese traditionale, dar cu anumite influente rock. O sã vedem ce o sã se primeascã.

Dupã asta m-am vãzut cu o fostã colega de aici de la Academia de drept umanitar, e o prietenã cu care ne întîlnim destul de regulat pentru a bîrfi si apoi iarasi nu dãm semne de viatã pînã la urmãtoarea întîlnire, super terapie😀

Acasã Kiril a pregãtit cartofi cu « siliotkã » mmmm… super bun🙂

Acuma fac repede engleza mea si fuga la culcare, cãci mîine e joi, ziua micului dejun la facultate😉

Poster un commentaire

Classé dans Zilnic

Laisser un commentaire

