29 octombrie

Bunã dimineata,

am fost la curs azi dimineata, dar nu a avut loc, degeaba m-am sculat asa devreme, mi-i ciudã!

Acuma sunt la stagiu, am calculat orele si mai am inca 40 de ore de lucru, am sã MOR…

Mai pe scurt sunt într-o plinã formã😦

***

Citesc acuma un articol despre teroristi pe un site rusesc si gãsesc aceastã frazã care mi-a adus aminte despre « politica » ruseascã « Что делать с самими террористами? И социологи, и психологи едины во мнении: их нужно просто физически устранять. » Si-i cu  bredu ista? de cînd psihologii sau sociologii afirma asa ceva în unanimitate?NOJOUD

Mi-am fãcut o cafea, sper sã mã trezeascã, mi se închid ochii, asearã am stat pînã tîrziu pentru a citi o carte care mã captiveazã, am sã vã povestesc mai tîrziu, se numeste « Eu, Noujoud, 10 ani, divortatã ». O fetitã de 10 ani din Yemen a obtinut divortul la 10 ani, cazuri de aceastea de cãsãtorii sunt zeci de mii, dar toate tac si îndurã…

La ei existã o lege, fetele mai tinere de 15 ani pot fi mãritate, numai cã sotul promite sã nu punã « mîna » pe ele pînã ce nu ajung la vîrsta pubertãtii. Desigur ei asa si fac…

***

Gata, am impresia cã turb la compul ãsta! Of ce-as sta acuma tolãnitã în pat, cu un bun film…

Azi seara aici la lucru se organizeazã o micã sãrbãtoare pentru sfîrsitul contractului nostru (al meu si a 2 colege). Asa cã sãrbãtoresc astãzi, dar mai am de fãcut încã 40 de ore de lucru, frumos…

4 Commentaires

Classé dans Zilnic

4 réponses à “29 octombrie

  1. Tania

    Foarte matinala tu astazi si cu toate temele facute!!!! Cu un program foarte incarcat….cum le reusesti pe toate? Hai pune articol despre un alt film ca pe asta nu stiu de unde sa-l iau….doar ce am putut privi pe youtube…citeva fragmente, super melodia!!!!!Te pup!!!!

  2. Tania

    40 ore de lucru asta e cepuha!!!! Daca faci cite 8 ore intr-o saptamina ti-ai luat talpasita de acolo…..doar 5 zile de fapt….floare la ureche cum s-ar zice!!!!!

  3. Tania

    Da….samii nastoiashii….de aia si iti spun…mi se pare mai simplu sa le faci pe toate mai repede si apoi sa fii libera decit sa-ti prelungesti plictiseala si chinuiala…daca pentru tine asta inseamna!!!! Noapte buna si think about it….cum a spus cineva pe aici….eu je shtiu mai bine, eu je am vrut cum e mai ghini!!!!🙂🙂🙂

Laisser un commentaire

