30 octombrie

Iarãsi la lucru… mi-am cumpãrat astãzi un pachet de rafaello si mãnînc, unica bucurie🙂

Astãzi mã întîlnesc cu o altã moldoveancã care îsi face studiile aici, asa cã lucrez numai pînã la 16h uraaa😀

***

Eu lucrez la cazurile cecene si iatã îi trimit un link colegului meu unde aveam eu o întrebare, dar pe acest link este trimiterea la o secventã video unde se aratã cum cîtiva soldati rusi au fost tãiati si decapitati, eu nu m-am uitat, nu am curajul, dar el s-a uitat, precis cã i-am stricat ziua…

2 Commentaires

Classé dans Zilnic

2 réponses à “30 octombrie

  1. Elena sora Natashei

    Natasha cum tu poti sa te plictiseshti daca faci un lucru bun pentru omenire aaa?

  2. marina

    ei da-i Rafaelo shi mai mult nu-i trebuie nimic

Laisser un commentaire

