2 noiembrie

Ieri a fost aniversarea pãrintilor mei pentru ziua nuntii si eu încã nu am avut posibilitatea sã-i felicit, sper cã s-au distrat bine🙂
Astãzi am o întilnire cu secretara Orasului Vevey care se ocupã cu organizãrile culturale. Sper sã treacã bine si sã reusim sã-i convingem prin proiectul nostru. Vã tin la curent, fug

***

Întîlnirea a trecut bine, am obtinut cîte ceva, dar mai avem înca o grãmada de fãcut. Ceea ce ne dau ei nouã nici pe departe nu poate acoperi un proiect de asa o amploare. O sã vedem.

2 Commentaires

Classé dans Uncategorized

2 réponses à “2 noiembrie

  1. Tania

    Felicitari sincere parintilor tai…..multi ani inainte!!! sanatate si mult noroc!!!!! Cu asa fete si asa gineri si nepotei…ehehe…ce sa-ti mai doresti de la viata!!!!!

  2. Merci Tania am sa le transmit🙂

Laisser un commentaire

