3 noiembrie 2009

Astãzi am avut 74 de vizitatori pe site, oare cine sunt? nu stiu, oricum sunt bucuroasã, îmi pare doar rãu cã nu am pus practic nimic nou, dar am sã o fac, tare degrabã, promit!
Astãzi am stat toatã ziua în compul ãsta cu pregãtirea proiectului (asta o sã fie tema de bazã pînã în ianuarie, poate o sã mã împroscati cu tomate într-o zi😀😀 be, be, be eu sunt în net, protejatã).
Mîine, sau mai degrabã deja astãzi e ziua de nastere a prietenii mele Gabriela. Îi doresc multã fericire, dragoste, noroc în viata, oameni cu suflet mare alãturi de ea, mai putini imbecili, o fatã frumoasã ca ea dese ori atrage atentia si nu întotdeauna a oamenilor care trebuie🙂 Dar ce-i de fãcut? e greu s fii urît, dar nici frumos nu e usor😀
La MULTI ANI Gabriela!!!! Sper sã ne vedem degrabã!

Eu si Gabriela

2 Commentaires

Classé dans Zilnic

2 réponses à “3 noiembrie 2009

  1. Gabi

    Draga Nata,

    Sint norocoasa sa te am in preajma, sa beneficiez de trezoreria de nestemate sufletesti !!!

    Cind esti la departare, cintecele tale imi alina spiritul, iar consilierea ta este inedita in termeni de aplicabilitate!

    Multumesc!!!!

    • ehehe Gabriela m-ai rusinat de tot🙂 Asta eu mã mîndesc cu asa o fatã. Ca po secretu spun la toti, fata asta am impresia ca nu gasesti lucru rãu la ea. E si frumoasã, foarte desteaptã, bunã, întotdeauna gata sã te asculte si sã te ajute. Bãietii trebuie sã cadã « stiabiliami »🙂 Eu sã fost bãiat precis mã îndrgosteam😉 Merci Gabriela

Laisser un commentaire

