Radzyck într-un nou stil

Ce zi frumoasa !

Ce zi frumoasa …Radzyck
As vrea sa fiu strain de casa,
De tot ce-mi lasa fruntea creata,
Sa ma cuprinda razele de soare
Prin roua firelor de iarba deasa – un sir haotic de margaritare,
copil nascut din dragostea pamantului cu ceata,
podoaba diminetii, ce astazi mi-e mireasa.

Ce zi frumoasa …
La fel ca tine de frumoasa …
Tu, adiere dulce,
Esti adevar si esti minciuna.
Ma mir cum de ai chip si esti faptura.

Ce zi frumoasa …
Imi plimba gandul clipele ce or sa vina
Si Luna, ah Luna ! Cu tot cu Stele la un loc,
Cu tot cu Soare, da! cu tot !
Sunt mai frumoase, parca, cand iti lumineaza chipul
O, nu! Tu nu ai nici o vina …
De vina sunt doar eu
Si chipul tau,
Si o fereastra,
Si-aceasta zi frumoasa …

5 Commentaires

Classé dans Poezii

5 réponses à “Radzyck într-un nou stil

  1. Mie tare mi-a plãcut aceastã poezie si am început sã fiu de pãrerea cã o poezie cu rima mai putinã este mai aproape de suflet. De parcã nu mai conteazã cum o zici, dar ce zici. Dar vreau sa-ti spun Radzyck, cã demult nu citisem poezii în rima dar ca sã fie asa de bine formulate si sã transmitã atîta continut. Bravo! Într-un cuvînt cum nu dai tu esti bun🙂

  2. Radzyck

    Merci pentru apreciere. Orice stil de poezie e bun, dar stilul liber e mai profund, mai « democratic » daca pot sa ma exprim asa🙂 . Cu toata modestia mea, da ultima propozitie din comentariu mi-a placut😛

  3. Katea

    Nu cunosc personal autorul dar ii spun BRAVO! E multa gingashie in versurile astea!Mie la fel mi-a placut!

  4. Radzyck

    Multumesc frumos – sunt magulit.

  5. Katea

    Cu placere! Cu permisiunea Nataliei, poate ne mai faci o placere de a mai citi ceva din operele tale😉

Laisser un commentaire

