5 noiembrie 2009

Ziua micului dejun. A cursului la care dormitez (cafeaua face efect numai prima parte a orei :))
Dupã aceasta m-am ocupat cu dosarul pentru proiectul nostru, degraba il trimitem.
Acuma încerc sa lucrez oliacã, cãci arde….

***

Am o gramada de-a molii, nu stiu pe unde s-au cuibãrit… Mãnînc o prãjiturã portughezã, pentru ridicarea dispozitiei si apoi iarãsi la treaba!

***

Iatã am primit 2 poze de la sãrbãtoarea de absolvire, vã arãt si vouã :)  Si una unde suntem la ONU ONU

Eu cu MarinaEu_absolventa

7 Commentaires

Classé dans Zilnic

7 réponses à “5 noiembrie 2009

  1. Tania

    Shi in ce consta prajitura portugheze de iti ridica asa de repede dispozitia?

  2. E simplã prãjitura, îmi aduce aminte de casã. E un fel de « poncik », însã lunguietz pe deasupra cu zahãr si scortisoarã🙂 De la asa compturi singurã te faci ca un « poncik »🙂

  3. Tania

    precis….ca o gogoasa cred?….si eu am mincat intr-o seara de am pocnit si a doua zi iar voiam…..devin dependenta de gogosi…maine voi incerca sa le fac acasa…si pe urma ne luam la intrecere….care mai repede se face poncik🙂

  4. Tu cum le faci? Eu dupã cum stiam, pui in apa jumate de portie de drojdie si adaugi fainã, oliacã mai mult ca pentru blinele. Apoi aluatul îl lasi in frigider jumate de ora si dupã asta le prãjesti si apoi cu zahar pudra le presori🙂 Dar tu cum faci?

  5. Tania

    Eu de abia vreau sa incerc reteta care am gasit-o pe net….nu am facut acasa niciodata! daca imi reusesc iti voi spune!!!

  6. Katea

    Arati foarte bine! poza e recenta da? ce sarbatoare de absolvire, a stagiului?

  7. Nu, a Academiei, o prietenã mi le-a transmis, de fapt sunt fãcute în mai, sau iunie, îmi pare…

Laisser un commentaire

