De la Radzyck

Suntem …

Suntem ca doua pasari
Care saruta zarea
Cu aripi obosite
Ce deseneaza marea

Suntem ca doi copii
Care cuminti privesc
Cu ochii buni si limpezi
Parintii cum ii cresc

Suntem ca doua ganduri
Ce zboara lin prin nori
Visand la universuri
Scaldate in culori

Suntem ca doua versuri
Din poezia vietii
Ce poarta rima sortii
De care mor poetii …

Suntem ceea ce suntem
Suntem precum destinul
Suntem ca doua raze
Suntem ca doua chinuri …

De-as fi …

As vrea sa fiu un val
Ce-aduce barci spre maluri
Cand, obositi, vaslasii
Nu cred in idealuri.

Un vers as vrea sa fiu
Sa pot rima cu dorul
Maicutei, ce-si asteapta
In prag, de ani, feciorul.

Un zambet vreau sa fiu
S-alung tristeti marunte
Sa ma iubeasca toti
Si toti sa ma sarute.

De-as fi putut sa zbor
Sa pot schimba destine
L-as invita sa zboare
Pe Dumnezeu cu mine …

Gandul, ce ma parasi

Ma dezbrac lenes de ganduri,
Le insir usor
Pe sfori
Din suvite alb-albastre,
Ce imi lasa capul gol
Si dor …

Urmaresc cum cad pe rand,
Spintecand vazduhul,
Deseneaza ceva sfant,
Dar nu vad caci, intre timp,
A venit amurgul …

Imi pun ochelari de luna
Si m-apropii catinel.
De sus ma priveste Duhul,
Sa nu deranjez vazduhul
Si sfintenia din el.

Deslusesc cu greu pictura.
Parca-i noapte, parca-i zi.
Nu-nteleg, cum de-ncapura
Zile, nopti, ce mi le fura
Gandul, ce ma parasi …

Ma imbrac rapid in randuri,
Insirate-n zbor
Pe coli,
Din ce-a mai ramas din gandul,
Ce-mi tinea aprins avantul
Sa nu mor …

… Stiu ca va veni o zi …

Acea zi in care eu,
Daca va vrea Dumnezeu,
Intalni-voi dragostea
Doamne, cat de tare-as vrea.

Sa pot spune « Te iubesc! »,
Sa pot spune « Te doresc!
Am sa fiu Soarele tau,
Precum tu Pamantul meu
Esti al vietii mele sens,
Te iubesc, iubesc imens! »

Astea-s vorbe de nebun !!!
Totusi, una vreau sa spun …
Dragostea – euforie,
Dragostea e nebunie.
Asta-i tot ce imi doresc,
Doamne, vreau sa-nebunesc ! …

2 Commentaires

Classé dans Poezii

2 réponses à “De la Radzyck

  1. Katea

    Merci mult autorului, si Nataliei pentru ca ne ofera placerea de a citi versurile astea pline de sentimente si frumos! Inca o data bravo!Mereu am admirat persoanele care au acest talent, si totushi ii consider mai deosebiti sufleteshte !

    Poezia este deskiderea si inchiderea unei ushi, lasindu-i pe cei care privesc prin deschizatura sa ghiceasca ce s-a vazut in frintura aceea de clipa!😉

  2. Radzyck

    Frumoasa comparatie … Poezia e un fenomen al gandirii in care autorul dezveleste prin prisma trairilor si observatiilor o noua fata a realitatii.

    PS: Viata in sine e ca deschiderea si inchiderea unei usi. Unii le trantesc cand ies, altii le inchid de parca nici nu le-ar fi deschis … In rest e doar scartaitul usii🙂

Laisser un commentaire

