Despre gripã

In fiecare an mor peste 2 milioane de oameni de malarie, boala care poate fi protejata cu simpla plasa pentru tyntari si nimeni nu-si bate capul ca mesajul antimalarie sa ajunga in fiecare casa.

In fiecare an mor peste 2 milioane de copii de boli diareice, ce pot fi tratate cu solutii saline izotonice in valoare de 25 centi- putini care-si bat capul sa transmita mesajul in fiecare casa.

gripa pasareasca a doboryt 250 de oameni in 10 ani, ce ar insemna 25 de oameni pe an in toata lumea, dar cyta zarva si cate medicamente s-au vandut numai in Asia?

Gripa normala doboara 500.000 anual si nimeni nu face panica.

11 Commentaires

Classé dans Uncategorized

11 réponses à “Despre gripã

  1. Tania

    Asta tu pentru mine ai scris probabil….mersi de incurajare!!!

  2. Katea

    Fetelor, si mie tare mi-e frica de gripa asta, dar folosesc in alimentatie toate produsele ce intaresc imunitatea ! de exemplu usturoiul, de care stie toata lumea, dar e mai gustos in urmatoarea reteta: 2-3 morcovi, 4 catei de usturroi si maioneza, totul se amesteca, apoi, ca sa fie si mai gustos punem o felie de cashcaval pe o feliuta de piine si deasupra o lingura de salata preparata, sa vedeti cit e de gustos si sanatos!incercati, pofta buna!:)

  3. Tania

    Merci Katea de sfat…eu faceam cu sfecla, dar am descoperit ca mi-e foarte rau de la usturoi, desi imi place!!! Copilului meu ii fac paine cu ou si lapte prajita in ulei de masline si ii pun deasupra usuroi pisat si o maninca indiferent de iuteala!!!
    Ce sa va zic…iata noaptea asta va trece foarte greu pentru noi caci am impresia ca flacaul nostru s-a molipsit de gripa asta noua!!! Utro vecera mudrenei, dar vom vedea!!!
    Azi i-am pus masca….a trebuit de urgenta sa iesim in oras si cit am mers de la etajul 6 pina la 1 mi-a bodoganit cit este de insuportabila si s-a impiedicat de vreo doua ori din cauza ei ca nu vedea scarile si cu chiu cu vai am ajuns in masina…a scos-o si a aruncat-o si a zis…daca cineva stranuta in fata mea….ma voi lupta si-l voi cistiga…si eu am mincat usturoi si pe microbi ii vor ustura ochii!!!! Si astfel am terminat-o cu masca…..

    • 🙂🙂 iaca asa flãcãi avem noi, care stiu sã lupte🙂
      Tania am si eu un sfat sã-ti dau, încearcã si mãnînc într-o zi usturoi, dar scoatei germenele cela din mijloc, am inteles ca el face sa-ti fie rau, ca nu e bun pentru sãnãtate, ìncearcã, vezi.
      Sper cã bãiatul tãu s-a luptat totushi bine cu gripa🙂

  4. Tania

    Mersi….chiar voi incerca!!!

  5. Katea

    Apropo de usturoi, Natasha mi am amintit de tartinele tale cu usturoi, tii minte , la Besancon cum le faceai? mai spune mi odata te rog reteta, ca tare mi au placut!
    Tania, sper si iti doresc ca baiatul tau sa se insanatosheasca cit mai repede! Sanatate voua!

    • Tartinele cu shprotã si usturoi?
      Fetelor vã spun, am gãsit înca o tehnicã mai ushorã. Sper cã aveti toster acasã, tostati feliile de pîine, cind ele sunt tostate ele au o suprafata tare, astfel poti sã rozi un pic pîinea cu un usturoi, apoi pui maionezã si pe deasupra un pestishor de shprotã cu o felie de roshie… Mmmmm mi-e poftã si mie🙂

  6. Tania

    Mersi fetelor….se pare ca baiatul mei nu are gripa aceasta noua….febra nu a facut pina azi, dar tusim un pic si in rest zburda ca intotdeauna!!! Bea medicamente de la Spider-man…Batman…Robocop ca nu stiu de unde ii mai scoate si parca e bine…maine mergem la medic, azi nu ne-a reusit sa-l programam si iar vom avea hohme cu masca!!! Acum cred ca e mai periculos daca e racit s-o mai inhate si pe aia noua!
    Dar nu am inteles faza cu painea…dupa ce o toastezi ce-i faci? Razi painea si o amesteci cu usturoiul sau cum?
    Noi iata cu taticul ii mai facem si limonada delicioasa….nu am storcator special pentru citrice, in schimb am storcator obisnuit de fructe cu care scurg 3 lamii adaugam apa si zahar si e gata limonada….bea copilul meu cu placere!!!!
    Pupici!!!

    • Tania rozi usturoiul de pîine, asa cum pîinea e tare, se primeste🙂 Adicã nu trebuie sa mesteci maioneza cu usturoi, niciodatã nu nimeresti cantitatea necesarã, ori e prea mult, ori e prea putin😉

  7. Tania

    Voi incerca maine neaparat!!!! Azi nu am shprot! Dar oare cu somon sarat? Hai ca incerc si va spun!

Laisser un commentaire

