« Patru minute »

Actrita principalã Chris Kraus.

Într-o închisoare în Germania, o profesoarã de pian predã ore de pian la detinute. Candidate nu sunt tare multe, este una pe care profa la început nici nu vrea sã o audã cîntînd. E fain fragmentul: dupã mai multe « eleve » una mai slabã în muzicã ca alta, apare ultima candidatã Chris, ea vrea sã cînte la pian si profa vzînd mîinile ei roase, drãpãnate, îi zice « tu vrei sã cînti la pian cu mîinile acestea? » si Chris îi rãspunde « eu le am numai pe acestea » :)) Profa se enerveazã si refuzã sã o lese sã cînte la pian, aceasta se enerveazã si începe sã batã gardianul, profa iese din salã sã se ducã sã cheme pe cineva si în timpul ãsta o aude cum Chris începe sã cînte la pian. O sã vedeti momentul ãsta în video de mai jos.

De fapt fata asta e un geniu, numai cã a avut o viatã foarte grea, de micã participa la diferite concursuri muzicale, tatãl ei tare se strãduia ca ea sã fie cea mai bunã, dar în acelasi timp si abuza sexual de ea. Apoi fiind mai mare ea se îndrãgosteste de un bãiat care ucide pe cineva si ea ia toatã vina pe ea (asta nu se aratã în film, doar se povesteste). E un temperament foarte violent si suicidar. Filmul e putin dur dar tare interesant si captivant.

Finalul filmului care e chiar impresionant, pãcat cã nu am putut gãsi un video mai bun.

11 Commentaires

Classé dans Cinema

11 réponses à “« Patru minute »

  1. Tania

    Siiii care a fost sfirsitul ca nu am inteles nici o brinza!

  2. Ea participã la un concurs de pian, profa mult o învãta muzicã clasicã, dar ea iubea « muzica negrilor » cum spunea profa ei. La finalul filmului, la concurs ea are de fapt 4 minute pentru a interpreta cîntecul (cei din închisoare nu vroiau s-o lase sã participe la concurs, profa organizeazã fuga ei din închisoare pentru timpul concursului) în culise stau politisii si o asteaptã pentru a o aresta. Ea pe scenã iese si începe sã cînte cîntecul clasic (am uitat a cãrui compozitor) si la un moment dat vedeti cã trece într-un alt stil, cel ce îi era apropiat sufletului ei si în rezultat toatã sala se scoalã în picioare. Ea era fericitã…

  3. Tania

    Asta era tot? Eu credeam ca amus o vor impusca sau ceva de genul dat!!!!
    Mda…puternic film, profund…dar eu pe astea le categorizez ca gruznie….care pe urma nu ma lasa sa dorm!!!
    Cel mai important din toata povestea asta mi s-a parut ca ea de fapt era un pic bolnavioara!!!!
    Adica mie asta mi s-a parut cel mai important, dat fiind ca inca nu am inteles ce s-a intimplat cu MJ….stii, combinatia dintre nebunie, agonie,depresie si talent scoate niste momente foarte frumoase pentru ceilalti….adica noua ne pare extraordinar ceea ce ascultam…dar pentru ei sunt niste trairi si niste exprimari care poate nu sunt chiar asa de curate si splendite cum ne par noua!!!!
    In fine….nus daca m-ai inteles….asta m-a frapat…..nebunia ei si talentul…si rezultatul!!! dar e mare probabilitatea sa nu am dreptate dat fiind ca nu am privit filmul in intregime, dar reiesind din ideea redata de tine…aia cu abuzul si cu boyfriendul ucigas…cred ca era mare bardak in capul ei!!!!

    • Tania ai înteles foarte bine filmul, asta si mie mi-a plãcut. Talentul ãsta al ei, amestecat cu un caracter problematic, suicidar (care se manifestã nu prin faptul cã vrea sã se spînzure, ci prin faptul cã nu vrea sã lupte pentru viata ei, acceptã sã rãmînã în închisoare chiar dacã nu e ea vinovata, viata ei nu conteazã). Talentul ei pentru noi este important si nu pentru ea. Tania am un film pentru tine psihologic si pervers, capetz!

  4. Tania

    Tu ce nu ai inteles ca pe urma nu pot dormi? Pricoleste-te!!!

  5. Tania

    A..da? O.K poti sa-mi zici despre ce evorba…asa si nu am reusit sa mam uit la acela cu evreii…azi sigur! iti promit!

  6. Tania

    Natali….pentru data viitoare ai tema…..The Bridges of Madison County….1995! Clint Eastwood si Meryl Streep!

Laisser un commentaire

