11 novembre 2009

Planul pe astãzi, nimic nou si interesant: internet cãutarea fundatiilor si repetitie🙂
Fetelor am fãcut ieri un borsh pe nota 10. Vã spus si vouã secretul. Am fãcut un borsh roshu cu varzã si carne de pui, pînã aici nimic special, numai cã în loc de smîntînã eu pun lapte de cocos, în momentul fierberii. În RM e posibil de gãsit lapte de cocos? Dacã nu, rugati rudele voastre de peste hotare sã vã transmitã!
Sosul din carne de gãinã cu ciuperci (sau fãrã), tot e tare bun cu lapte de cocos, dacã pui asta nu-ti mai trebuie fãinã în sos.
Si încã un sfat, fetelor aici bucatarii spun cã varza trebuieste opãritã numaidecît într-o apã aparte, înainte de a fi pusã în supã, cãci este toxic (fetelor nu glumesc, poate voi stiati?). Varza este foarte rea pentru ficat, cei ce sunt bolnavi de hepatitã îngenere nu au dreptul de a o mînca. Fetelor poate voi stiti mai multe decît mine, spuneti la toti🙂

3 Commentaires

Classé dans Uncategorized

3 réponses à “11 novembre 2009

  1. Tania

    De oparit nu o oparesc dar o calesc aparte inainte de a o pune in borsh….habar nu am avut de asta…ca e txica.Trebuie sa ma interesez! In rest secrete nu am….culinare!
    Da tu te-ai facut fata gospodina vad ca! Bravo!

    • Tania trebuie de o pus în apã si cînd apa începe sã fiarbã se arunca « prima apã » cum zic ei aici si dupã asta poti sã pui în bors. Am verificat în net si mai multe articole zic ca varza e toxicã nu si cînd o mîncãm crudã (dar trebuie sã verific)

  2. Tania

    Habar nu am de asa ceva!!! I-an chiar verifica oentru ca baiatul meu adora borshul roshu…aproape ca e preferatul lui! Asa ca ar fi bine sa stiu!!!

Laisser un commentaire

