Boules de Geisha (Love Balls)

Oameni buni si întregul sat, sau mai degrabã – fetelor. Fac traducerea la un articol despre Boules de Geisha (am sã le numesc BG în continuare), care pe lîngã un obiect sexual este si un obiect util pentru femei în anumite situatii (ex. dupã nastere)

boule-geishaBG moderne sunt unite între ele printr-un fir care permite de a le scoate ca pe un tampon, sunt din masã plasticã sau un fel de silicon, dar înauntru se aflã un suport greu care lovindu-se de peretii « boule »-ei provoacã  o vibratie. La începutul inventiei acestea, ele erau construite din fier. Ele se introduc în interiorul vaginului lãsînd cordonul în afarã, pentru a putea sã le scoti. Dupã utilizare ele se spalã simplu cu sãpun. Ele sunt din materii diferite si provoacã senzatii diferite. Diametru e de aproximativ 3,5 pînã la 5 centimetri. BG sunt destinate pentru vagin, însã pot fi introduse si în anus (dacã se primeste desigur :)) deci este un obiect sexual cît pentru femei atît si pentru bãrbati (eu doar traduc, nu sãriti în capul meu😀 :D)

Cînd boule-le acestea se lovesc unele de altele mushchii vaginului încep sã lucreze fãcînd un efort pentru a le retine, aceasta poate sã aducã o anumitã plãcere, dar nu provoacã aceeasi senzatie ca un vibromasor. Muschii devin din ce în ce mai puternici ceea ce poate aduce o mai mare satisfacere în timpul actului sexual. Ele dese ori sunt prescrise femeilor dupã nastere, ceea ce le permite sã recupereze funcionalitatea muschilor vaginali.

De ce se numesc BG? pentru cã permit cãpãtarea unui control asupra muschilor tãi, aduce o mai mare plãcere partenerului si face referire la tehnicile femeilor Geisha (mitul este cã ele puteau sã controleze foarte bine situatia, lucrau foarte bine cu muschii vaginali si în plus aveau tehnici de a « lupta » împotriva ejacuãrii precoce a partenerului).

Folosirea BG permit lubrifierea mai abundentã a vaginului, ceea ce e prescris unor femei ce suferã de « secet vaginalã » (traducere mot-à-mot din fr).

Si desigur aspectele psihologice. Faptul de a purta BG se manifestã diferit la femei, unele preferã sã meargã cu ele chiar si la serviciu, altele numai în momentele cînd fac sport etc. Numai cã în functie de materia lor, unele pot sa facã sunete care se aud (vã închipuiti ti le-ai pus si te duci la o întîlnire super importantã de serviciu, te asezi si se aude cum ele troncãnesc unele de altele😀😀😀 de fapt asta se referã numai la BG din metal).

Asa iatã si niste sfaturi: Foarte posibil cã la început o sã pierdeti BG foarte usor, ele au tendinta de se luneca, nu intrati în panicã, asta înseamnã cã muschii vostri încã nu sunt atît de puternici. Cu cît BG sunt mai mici si mai grele cu atît e mai greu de retinut.

În mare parte am tradus ce a fost mai imporant. Dacã aveti careva întrebãri (dar sunt sigurã cã n-o sã aveti) nu ezitati si eu am sã încerc sã caut un rãspuns.

PS. Am un sfat, dacã vreti sã faceti careva comentarii si nu vreti sã aparã numele vostru scriti unul fictiv sau scriti Anonyme, dar cel mai important si emailul schimbati-l astfel nu v-a apãrea numele fictiv dar cu mutrishoara ceea în patrat aceeasi ca la numele vostru adevãrat😉

12 Commentaires

Classé dans Pentru adulti

12 réponses à “Boules de Geisha (Love Balls)

  1. Tania

    Mda….dupa asa articol…nu noi trebuie sa ne ascundem ci tu….de te vede sotul ai patit-o🙂
    Mda foarte interesant…..sa stii sa lucrezi cu mushchii vaginali s-a dovedit a fi important nu numai pentru nastere dar si pentru alte situatii!!!!
    Nu stiu daca este atit de igienic…spalatul cu sapun…nu stiu nu-mi inspira incredere! Mai faci si vreo alergie de la ele!
    Ce mi s-a parut cu adevarat intresant e informatie despre gheishe! Viata lor, metodele lor s.a.m.d
    Ce zici?

  2. Tania

    Se vede ca s-a cam speriat norodul de articolul tau de se fac ca nu-l vad!!!
    Stii ce mi-a parut interesant….atunci cind pe blog se discuta despre tradare, adulter si infidelitate, adica ele sunt cam acelasi lucru, toata lumea se imbulzea la comentarii! Sa fie oare din cauza facptului ca multa lume se simte cu musca pe caciula si simte nevoia de a se exprima macar intr-un fel?
    Chiar sunt mirata de acest fenomen!!!! I-an cauta serios filmul despre care ti-am vorbit aseara…..The Bridges Madison County, desigur daca nu l-ai fi privit deja! Si sa vedem ce parere are lumea despre asa situatie, ca cea redata in film!
    Asta ca un experiment, stii, sa vedem daca intradevar lumea este interesata de adulter! Si oare de ce?

  3. Katea

    Mie mi a parut destul de interesant, si kiar nu ma incomodez sa o spun,😉

  4. Tania

    Inseamna ca esti gata sa le folosesti?😉

  5. Tania

    Desigur….am scris despre sushi pentru ca le-am incercat….si te sfatui si pe tine! Deaceea ma gindesc….vrei sa le folosesti? Sau stii cit sunt de bune si ne sfatui si pe noi?
    Ei Nata ma pricolesc si eu pentru ca oamenii care intra pe la tine in blog iubesc provocarile! Si poate mai spune cineva ce crede despre ele…poate sotul tau de exemplu? A Kirilka? Ce zici?

  6. Am uitat sã vã spun cã existã BG cu telecomandã😀😀😀
    Fiti atente sã nu pierdeti telecomanda, sau sã nu nimereascã în mîini strãine😀😀😀

  7. Tania

    Da…ai uitat sa spui un lucru atit de neimportant🙂🙂🙂

  8. Vlada

    Prietenul meu mi-a daruit o astfel de jucarie. Orgasm de la faptul ca mergi cu ele nu cred ca poti avea, dar e o senzatie placuta. Mie imi place sa le port mai ales in situatii in care esti spre exemplu la birou, reuniuni, cind nimeni nu stie ca tu le porti. Aceasta diferenta de mediu, cum ma simt eu in interior si activitatile pe care le fac in societate, imi place🙂

    Nata, ai un blog fain, imi pare rau ca nu am intrat mai inainte, dar sper sa ma acceptati in discutiile voastre.

Laisser un commentaire

