Sushi

Îmi pare cã Gheishele m-au motivat iatã sã scriu despre Sushi🙂🙂

Nu vã spun cum se fac, nici eu nu stiu🙂 dar nici nu mã intereseazã cãci oricum nu mã apuc :)  Mi-a dãruit un colg japonez o carte cu retete de mîncare, Doamne numai citesc ingredientele si mã opresc :)) idee nu am cum aratã. Drept cã sunt magazine specializate, te duci, le arãti cu degetul în carte si-ti dau ei tot ce-ti trebuie, dar nu am eu asa pasiune.

De fapt vroiam sã vã întreb dacã vã plac Sushi-urile, eu la început tare nu le sufeream si numai astãzi vãzînd o pozã fãcutã de o colegã (nu stiu pe la ce tusneak a fost) mi-a trezit pofta!

La noi sunt restaurante Chinezesti, Japoneze? stiu cã era unul într-o vreme, acuma nu mai stiu. Aici restaurantele orientale sunt unele din cele mai ieftine, dar si bune.

Iatã vã pun si vouã poza, sper sã vã trezeascã poftã si vouã😉

sushi

7 Commentaires

Classé dans Retete si produse "bien-être", Uncategorized

7 réponses à “Sushi

  1. Tania

    Foarte frumos! Ma bucur ca iata putem vorbi aici la noi acasa….despre totul…sex, mincare orice ne da prin cap…si vreau sa te felicit, este intradevar un blog foarte interesant…cu de toate!
    Eu bunaoara nu prea am ramas incintata de sushi care l-am incercat aici in Chisinau! Si nu e cel mai ieftin! Cu betisoarele asa si nu ne-am invatat…asa ca asteptam sugestii! Sotul meu in schimb adora sushi….eu nu il agreez din considerentul pestelui crud. Si chiar recent citisem ca este un fel de parazit destul de periculos care se transmite la om cu usurinta de la pestele crud…sau carnea cruda! Sau gatita insuficient…pentru acei care iubesc fripturi in singe!
    Iata asta ar fi motivul principal pentru care nu ma incinta ideea de sushi…dar am gasit o reteta care cred ca este delicioasa si mai putin periculoasa….cu mare drag o impartasesc cu toata lumea!
    Ingrediente: Orez cu bobul rotund 100g, somon slab sarat 100g ( eu il prepar acasa din fileu de somon inghetat si e foarte bun si ieftin in acelasi timp), 1/2 kiwi, cascaval topit triunghiulete de la philadelphia….mai exact ( Philadelphia cream cheese) 50g, sare , zahar la gust!
    Se poate de adaugat wasabi si sos de soia dupa preferinta!
    Deci….se fierbe orezul pina la evaporarea apei ca sa fie lipicios…dupa ce este gata si un pic racit, pe o folie alimentara se pune o fisie de somon cu grosimea de 5 mm. Pe peste punem orezul lipindul de acesta cu degetele. In mijloc adaugam o bucatica de cascaval si o bucatica de kiwi curatat desigur!
    Atent rulam ca sa obtinem ruloul fara pelicula desigur si il punem pe 30-60 min in frigider! Cind este gata taiam ruloul fara a scoate pelicula alimentara in citeva bucatele….le servim cu wasabi sau sos de soia! Bon apetit!

  2. Ehehe Tania, eu ziceam cã nimeni nu se va apuca sã facã asa bucate, dar vãd cã nu am drepate. Mi s-a pãrut destul de ushor de gãtit, asta eu spun acuma, ipotetic, nu am încercat încã🙂
    Merci pentru complimente despre blog, ãsta era si obiectivul meu, de a face o paginã internet unde sã ne putem simti, de parcã am fi la « un pahar de vorbã », la o masã de sãrbãtoare.
    Nu ezitati sã lãsati comentariile voastre, aici suntem toti ai nostri😉

  3. Tania

    Iata pebtru cei pofticiosi si gurmanzi, dar si pentru cei care au copii flamingiosi, iata o reteta delicoasa pe care i-o promisesem Natasei mai inainte de gogosi, sau cum le zice ea…prajituri portugheze🙂
    Se numeste reteta mea: Gogosi fitzoase!!!! Iaka asa!
    Ingrediente: 500 g faina, 150 g lapte, 100 g iaurt natural,( eu le-am facut cu chefir) un ou, o lingurita sare, 2 linguri zahar, 2 lingurite ulei, un plic drojdie uscata ( eu am folosit drojdie obisnuita, adica nu uscata)🙂
    Deci, laptele si chefirul se incalzesc foarte putin, se adauga oul, sarea, zaharul si uleiul…se amesteca bine si se pune drojdia si faina….totul se framinta 20 min.
    Dupa care aluatul se pune la cald la dospit timp de 30 min.
    Se incinge uleiul care nu trebuie sa fie pe fund, destul de mult ca ele sa pluteasca in ulei si se prajesc, pina se rumenesc!
    Se servesc cu sos de ciocolata, cu zahar pudra presarata deasupra, cu gem de care doriti si chiar cu lapte condensat!
    Iata asa se fac gogoasele fitzoase….dar, eu am vrut sa le fac si mai folositoare pentru baiatul meu si am adaugat la framintat 150 g brinza de vaci! Dar asta nu era in reteta! Rezultatul a fost delicios…nici nu s-a simtit brinza! Daca Natalia va reusi sa puna poza care i-o trimit le veti vedea!

  4. Katea

    Merci Tania, kiar voi incerca si eu sa fac gogoshele pentru puiul meu, dar si mie imi plac mult!
    Referitor la blog , intradevar Natasha , ti a reushit de minune, e foarte interesant si util in acelash timp, BRAVO!!!

  5. Fetelor, iatã am cumpãrat si eu drojdie asa cã am sã fac si eu. Tania mi-o promis o pozã, dar dacã poza ei e mai frumoasã ca gogsile care vreau sã le fac, am sã-i zic cã nu s-a transmit poza, fisierul e corupt sau ceva în timpul ãsta😉😀😀
    Merci fetelor, tare mã bucur cã intrati si reusim sã stãm asa fain de vorbã. Pãcat cã nu toti lasã comentarii, ar fi fost si mai interesant, dar si asa nu e rau😉 Merci fetelor

  6. Tania

    Fa..poza mea nu este foarte frumoasa dar deabia incercam sa vedem daca va merge entuziasmul nostru….chiar sunt interesata sa vad cit va dura!
    Fetelor, sunt delicioase! Ce ai uitat sa va spun e ca le-am prajit in ulei de porumb…ca se arde mai greu…..si dupa ce am facut toata cantitatea de gogoshi a ramas intact….nici nu ziceai ca s-a prajit in el….superb! E mai sanatos!
    Si am mincat foarte multe si nu am simtit nici o greutate desi era aluat si inca cald, si le-am servit cu limonada home made!

    • ulei din porumb? iaca nu tin minte sã fi vãzut ulei de acesta. Eu am pus ulei de cloza si tare repede s-o mai dus, am rãmas fãrã ulei în casã. Restu am sã le prãjesc în ulei din nucã😀😀😀 glumesc, e amar

Laisser un commentaire

