13, vineri

A trecut cu bine ziua la voi?😀

Eu dimineata am pus un articol aici, dar nu-l vãd, a dispãrut… mister🙂

Astãzi am înregistrat piesele mele pe dictofon, trebuie sã le transmit la un muzician care o sã-mi facã prima piesã pentru Radio si promovarea mea. El trebuie sã aleagã una care îi place mai mult, astept si eu sã vãd, cãci eu am preferintele mele…

Acuma stiti ce fac? fierb cartofi pe care o sã-i mãnînc cu peste afumat … mmmm,  împreunã  cu Kiril care iatã trebuie sã vinã de la lucru.

Stiti ce mi-am cumpãrat eu fetelor si bãietilor? gene artificiale care se lipesc, asa sunt de frumoase, mi le pun si am sã fac o pozã, sã vi le arãt😀 (si aici puteti sã spuneti « mne bî tvai prablemî »😀😀 :D)

Mîine la mine e ziua încãrcatã, cred cã am sã merg în Franta dupã cumpãrãturi, trebuie sã mai trimit un dosar pentru finantare si apoi am invitat fetele prietenilor nostri (Oana – 10 ani si Rozi – 5 ani) la noi, asta înseamnã cã o sã fie o zi pizza, desene animate🙂 Sper sã reusesc sã fac si mai multe feluri de mîncare sã le pun pe portii în congelator si sã nu mai am grija asta în timpul sãptãmînii. Vã dau un sfat, care tot nu încetez sã i-l dau pãrintilor si precis cã tot nu mai fac asa cum le zic. Dacã aveti într-o zi pîine mai multã decît stiti cã o sã mîncati, puneti-o în congelator si n-o lãsati în sãculet, cînd o s-o scoateti din congelator va fi la fel de proaspãtã ca atunci cînd ati pus-o🙂

 

Poster un commentaire

Classé dans Zilnic

Laisser un commentaire

