14 noiembrie

Fetelor ghiciti ce fac eu acuma? CALC, cine putea sã creadã?😀😀😀

Fetele se uitã la desene animate si eu vreau sã mã apuc sã fac pizza-ua si gogosile Tanei🙂

La treabã, revin mai tîrziu🙂

Fetelor ia uitativã ce frumusheturi a fãcut Tania, ale mele sã le fi vãzut… la mine o fost « briuki privrasiaiutza v arighinalinîe shortî » adicã din gogosi am ajuns la alade😀😀😀 si s-o primit mult aluat. Am fãcut o farfurie mare si deja e mîncatã, restu le fac mîine si poimîine si mai poimîne😀😀

GogosiSP_A0868

8 Commentaires

Classé dans Zilnic

8 réponses à “14 noiembrie

  1. Tania

    Dar tu ce niciodata nu calci, de e asa de mirare? Dar cum iesiti din casa? Intr-un hal fara de hal?🙂🙂🙂

  2. Am multe haine care nu trebuiesc cãlcate si apoi eu nu sunt de stilul a cãlca blugii😉

  3. Maladeatza Tania tare frumoase s-au primit la tine, asteptãm pozele Catei😉 Eu pot sã vã pun numai poza cu farfuria goalã🙂
    Aaa încã un sfat, gogosii ãstia sunt tare buni dacã mai pui cocos ras în ele, eu îmi pare cã nu mai am cocos, ori l-am pierdut prin casã, dar am fãcut o datã si era tare bun🙂

  4. Tania

    Natalitza….a doua poza era pentru tine….nu pentru toata lumea…..sterge-o please, please! Am vrut doar sa-ti arat cit iti iese din cantitatea din reteta!

  5. Tania

    Ei…iaka! faina prin ce?

  6. Casã, masã, copil pe pat, ce poate fi mai bine?

  7. Tania

    Nu e pat…e canapea de colt, sau coltar sau cum i s-a mai spune…sa nu creada lumea ca stau cu patul in bucatarie!🙂😉

Laisser un commentaire

