The Bridges of Madison County

Fetelor am vãzut filmul, tare mi-o plãcut, am bosit…

Mai pe scurt e istoria unei familii, care trãieste într-un sat în America, in the middle of nowhere.

De fapt filmul se începe cum dupã moartea mamei lor, copiii primesc în testament mai multe scrisori si agende a mamei lor unde ea povesteste istoria de dragoste a vietii ele. În carnet mama povesteste cum o datã, cînd sotul cu cei doi copii erau plecati în vacanta sau nu stiu unde pentru 4 zile, ea întîlneste dragostea vietii ele, un fotograf, care vinese de departe pentru a fotografia un pod acolo din regiune.

Si mai pe scurt, ea se duce cu el sã-i arate unde e podul ãsta si din vorbã în vorbã au început sã se simpatizeze. Dupã asta îl invitã sã stea la masã, discutã, el aflã cã Francesca (Meryl Streep) e din Italia, cã a venit cu sotul ei in America si… la început lucra ca profesoarã, dar sotului ei nu-i plãcea ca ea sã lucreze în afara casei asa cã acuma ea stã si creste copiii si se ocupã de ferma lor. Într-un cuvînt, nu la viata asta ea visa si el asta a vãzut, a vãzut cã e o femeie deosebitã nu în mediul ei.

Mai pe scurt se leagã o mare dragoste între ei, el îi propune sã plece împreunã, ea parcã se hotãrãste, îsi face bagajele, dar pînã la urmã nu poate… Nu poate sã-si pãrãseascã sotul, copiii, nu-si poate construi fericirea ei pe nefericirea familiei.

Aici e fainã scena, cînd el în mashina din fatã, îi face semn, o asteaptã si ea, gata gata sã deschidã si… nimic, de parcã nu au ajuns cîteva secunde pentru a se hotãrî.

Dacã ati vãzut filmul spuneti ce v-a plãcut mai mult.

Si aici fragmente din întreg filmul

6 Commentaires

Classé dans Cinema

6 réponses à “The Bridges of Madison County

  1. Tania

    In sfarsit….si eram sigura ca ti-a placut!
    Mie mi-a placut intregul film, fiecare scena si fiecare idee, si nu in ultimul rind interpretat de doi actori deosebiti! Nu imi aduc aminte cind am vazut acest film prima oara, si nu stiu daca eram casatorita sau daca deja il aveam pe baietelul meu….ca l-am vazut de multe ori! dar stiu ca a fost una din putinele dati cind mi-am dorit foarte mult sa ramana acasa cu sotul ei, contrar altor situatiii cind priveam un film si imi doream ca eroina sa ramana cu acel frumos cu care traieste dragostea adevarata!
    Mi-a placut atunci cind copiii ei citeau jurnalele si erau frustrati la inceput crezind ca mama lor a fost o curva cind ea de fapt traise probabil doar o data in viata dragostea adevarata!
    Mi se pare ca am mai spus-o pe aici dar indiferent de situatie imi pare ceva extraordinar de frumos si demn de admiratie sa traiesti intens, poate o data in viata, dar sa nu faci pe nimeni sa sufere, mai ales copiii!

  2. dar eu nu am vrut sã rãmînã, nici sã plece, am avut un sentiment clar cã va fi nefericitã dacã va rãmîne si dacã va pleca!

  3. Tania

    Sa vezi si sa nu crezi….a disparut comentariul meu! Alt mister Natali! Ce-i cu asta?
    Uite ce cred eu! Ea intr-un fel a fost fericita si eu as fi…stiindu-mi copiii bine si fericiti….cred ca, cu asta se umple golul, lasat in urma de marea dragoste, dar mai e si faptul ca ei doi au stiut ca au apartinut unul altuia pina in ultima clipa. Si am mai spus-o, asta cu fericirea ta prin fericirea copiilor o vei intelege ceva mai tirziu, desigur pot sa ma gresesc, dar in mod normal o mama adevarata asta ar face! De asta si am ramas satisfacuta de final…..
    A da….si ar mai fi ceva…..chiar daca ar fi trait o poveste de iubire minunata, frustrarea care sigur ar fi urmarit-o nu ar fi lasat-o sa se bucure de ce avea sa urmeze….asa ea a ramas cu dorul si cu bucuria de a fi trait cu adevarat ceea ce numesc oamenii dragostea adevarata, unica si irepetabila!
    Asta e parerea mea si sunt de acord cu ea!😉

  4. Katea

    Fetelor m ati intrigat cu filmul asta, as vrea sa l privesc si eu, sper sa l gasesc cumva, si dupa va spun si eu ce cred !

  5. Tania

    Vai Katea nu stiu unde ai putea sa il gasesti….eu nu copii filme de pe net, dar daca toata lumea o face cred ca si tu ai putea sa il gasesti! Mai ales ca e cam vechiutz! Dar merita….eu zic ca e o lectie de viata!

  6. Eu l-am gasit in Torents, repede s-a incarcat

Laisser un commentaire

