17 noiembrie

Fetelor si bãietilor noroc, am dispãrut oliacã pentru cã am avut o grãmada de lucruri de fãcut.

Ieri de dimineata am fost cu Kiril la cumpãrãturi în Franta, dupã asta fuga acasã, am fãcut rãcituri (încã pînã acum nu s-au prins dar mai am sperantã :)) si o fripturã, în fugã, dar a fost bunã (Eu fac friptura cum o fãce tatãl meu, cu carne de porc si ficat, mmmm mie tare îmi place asa). Apoi fuga fuga la ora mea de pian, apoi am iesit cu Kiril la cinema, un prieten de al nostru ne-a invitat, a fost un documentar despre o revistã în Chili, care întotdeauna a ascuns crimele contra drepturilor omului, influlenta ei si responsabilitatea. Apoi iarãsi fuga fuga acasã sã terminãm curatul cãci la 22h am fost sã întîmpinãm profesoara mea din MD de drept umanitar, care a venit aici într-o deplasare de serviciu si va sta la noi😀 Dupã ce am întîmpinat-o am fost sã transmit geanta surorii mele Marina spre Paris (mai are lucruri la mine) si mai pe scurt la 24h am ajuns acasã si ne-am asezat la masã😀

Azi dimineata am fost sã o ducem la ONU, a vãzut putin si Geneva ziua (i-a plãcut mai mult). Dupã asta noi am revenit si am mai dormit oliacã si acuma care si pe unde🙂

Iaca asa noutãtile mele, dar la voi cum? ce nou?

Poster un commentaire

Classé dans Zilnic

Laisser un commentaire

