O datã cu mine a murit si blogul

Ei, oameni, unde ati dispãrut?
Ok, vã scriu oricum ce am fãcut asearã, am sã vã pun si niste poze🙂
Am fost la înregistrãri cum v-am spus, studioul persoanei era tare fain. Un bãrbat prof de matematicã, pasionat de muzicã, chitarã si percutii, hotãrãste sã abandoneze scoala, pentru cã se temea cã o sã omoare un elev odatã😀 Îsi face un mare studiou unde si trãieste si lucreazã. Sotia lui, profesoarã de flamenco, are si ea spatiu pentru dans acolo🙂 În jur, o grãmada de crãti de algebrã, geometrie, tablã cu niste formule scrise, chitari peste tot, pian, clape, mai pe scurt « avem de toate »🙂 Am înregistrat vocea foarte bine si repede, din prima, dar cu chiatara m-am cam chinuit.

Seara acasã am fãcut Raclette, stiti felul ãsta de mîncare? Stã un aparat pe masã electric, cu multe lopãtele, în care se pune cîte o bucatã de cascaval care se numeste Raclette, el se topeste si se pune pe cartoful fiert din farfuria ta,  se mai serveste cu diferite feluri de mezeluri si cu pepeni murati. A fost tare bun, dar dupã asta mi-a stat rãu… fetelor cele ce au probleme cu digestia mîncãrii, intestinele, evitati sã mîncati cascaval topit😉

Iatã pun pozele si fug la repetitie! Da-ti si voi de stire!

2 Commentaires

Classé dans Zilnic

2 réponses à “O datã cu mine a murit si blogul

  1. Katea

    Frumoasa noastra cintareata, Moldova se mindreshte cu tine Natasha, tare te prinde bine kitara roshie, sper sa ajunga si pe la noi primul tau album inregistrat acolo, mult succes, BRAVO!

Laisser un commentaire

