Toatã lumea ocupatã

Ultima vreme sunt ca strutul care cautã sa-si bage capul în nisip, cauza la mine e cã am multe de fãcut si nu le reusesc, numai mã gîndesc la ele si « bag capul în nisip », în loc sã mã apuc sã le fac.

Astãzi am fost la ora de englezã, am mîncat împreunã cu profa, am mai conversat în englezã si la urmã am citit un text care m-a scos din sãrite. Engleza asta o sã mã omoare, fiecare cuvînt aparte parcã îl înteleg, dar în cap ideea generalã nu rãmîne si mã enervez, mor!

Azi seara aveam reuniune cu asociatia noastrã, trebuie sã punem lucrurile la cale. Si azi seara suntem invitati la restaurant. E unul tare fain, mîncarea principalã se numeste « Gambas a Gogo », sunt niste crevete tare mari care se pregãtesc cu usturoi, tare gustos si sunt serviti cu carofi fri. Si avantajul cã mãnînci cît poti, plãtesti portia, dar dupã asta iai cît vrei.

Am început sã citesc pentru doctoratul meu, încerc sã-mi definesc tema.

Mã gîndesc si care ar fi urmãtorul articol de pe site, da-ti idei.

2 Commentaires

Classé dans Zilnic

2 réponses à “Toatã lumea ocupatã

  1. Tania

    In primul rind ar fi bine sa obtii reteta aia cu crevete Mari si Tari🙂🙂 :)…..in al doilea rind sa stii ca nu numai tu esti ca strutul…eu la fel ma simt si nu stiu cind imi voi scoate capul….
    Nush ce naiba ai cu engleza asta minunata si adorata…..Magic English, Magic English read and look and sing and play, Magic English, Magic English Have fun with Disney everywhere!!!!
    Tre sa-ti trimit niste CD-uri de pe care invata copilul meu engleza….cu Bambi si Simba si toti restul…
    Idei pentru noi articole ar fi…..un alt film…eu raman cu vechea poveste….film film si iar film…..

Laisser un commentaire

