Azi e luni

Noroc, cum începutul de sãptãmînã? Noi iatã prin casã, curãtenie, de organizatia asta a noastrã ne ocupãm, avem vineri inaugurarea asociatiei.

Asearã am iesit din restaurantul cela, Domane fereste, ni-am promis cã n-o sã mai mîncãm crevete în viata noastrã, dar asa cu vre-o jumate de voce, cã eu defiecare datã cînd ies din restaurantul ãsta zic la fel😀 Am sã pun poze mai tîrziu.

Sîmbãtã am fost cu Sanda sã-i arãtãm frumusetele Elvetiei, a fost fain, dar « zacon podlasti » era o mare ceatã, mai pe scurt în pãrtile cele mai frumoase unde trebuiai sã vezi apa lacului si muntele, se vedea numai o parte din lac. Noi îi spuneam Sandei: « Sanda vezi vis-a-vis lacul? » si ea ne zice  » DA » si noi « Apu aici în fata ta trebuia sã vedem în mod normal si muntii »😀 :D  Ei o sã aibã motiv intemeiat sã mai vinã o datã sã vadã privelistele. Si la bazin a fost fain, am sã încerc sã pun pozele azi seara.

Pup, scriti si voi ce mai faceti, blin😀😉

15 Commentaires

Classé dans Zilnic

15 réponses à “Azi e luni

  1. Katea

    Natasha, noi de exemplu cu Danut stam acasa, imi pare rau ca din cauza gripei astea, nu pot sa l duc la gradinita, lui a placut mult acolo, are asa o sete de a cunoaste tot, mereu vrea ocupatii noi, tot imi aduce cite o carte sau caiet si zice « mami invata mini te og🙂 mami invata ma te rog » iaka asa ! azi am si colorat cu acuarele, am citit povesti si poezii, am numarat , m a ajutat sa fac aluatul pentru gogoase si l am pus la crescut, asa ca acush ne ducem sa le punem la copt, vom vedea ce se va primi!
    Mi am amintit si eu de excursia noastra in Elvetia, kiar e foarte frumoasa privelishtea de peste lac!
    Succes la inaugurare!😉

  2. Tania

    Katea…dar dece nu-l duci? V-au spus ca e mai bine sa stea acasa? sau ai decsi tu pur si simplu….din precautie? Ca noi am schimbat gradinita si stam acasa…nush ce sa fac…sa-l duc sau nu!
    Sper ca v-au iesit gogoshii si ca au fost bune!
    In ce priveste gripa asta….noi ne tot pazim, dra daca stai si te gindesti e mai bine sa te imbolnavesti odata si sa capeti imunitate…asa se rezolva toate! Succes!

  3. Lena sora Natashei

    Iata am dispozitie sa ascult nishte cintece de ale tale, unde sa le gasesc eu? Numai versurile nu ma aranjeaza.

  4. Lena sora Natashei

    Natasha dar daca eu o sa vin la voi in ospetie si o sa vreau la restaurantul cu crevete, n/o sa mergi cu mine???

  5. Am sã merg, am sã merg. Eu acolo deja de vre-o 5 ori am fost, asa cã nu vã faceti griji, trece o lunã si iarãsi vreau🙂 Asa cã voi veniti😀

  6. Tania

    Ati inteles oameni buni…o data pe luna! Stiu eu cind o apuca nevoile de a se ghifti cu crevete! Deci ne programam asa ca sa nimerim o data cu pofta ta de crevete!

  7. Katea

    …mmm, arata foarte bine crevetele, foarte apetisante, shi voi cu shortulete🙂 !
    ce sa va spun, mi s au primit kiar nishte gogoshele, si dupa forma, foarte gustoase, eu am pus kiar multa brinza si au ieshit mununate, merci Tania inca o data pu reteta!😉

  8. Katea

    Natasha, si cum sunt ele preparate, shtii?

  9. Tania

    Cu placere Katea, dar reteta ca sa stiti am luat-o si eu de pe un site culinar!
    Dar am o intrebare…stie cineva de pe aici cum se fac niste blinele…mai groase ca clatitele obisnuite…..rotunde, care sunt turnate cu lingura…ei nu stiu cum se numesc….la bunica mea care nu mai este se numea turnatele, probabil pentru ca le torni in tigaie intr-un fel! Nu ma mincat de foarte multi ani…dra vara aceasta in Turcia am mincat si m-am mirat ca uite ceva ce am intilnit intr-un sat din Moldova se aninca si la turci, probabil pentru ca la ei se duc foarte multi rushi…si ei din respect le faceau oladi sau cum se mai numesc ele…..deci….copilului meu i-au placut foarte mult si eu caut disperata reteta….nici mamei nu i-au reusit sa le faca!

  10. Apu eu Tania m-am apucat sã fac gogosi si am fãcut alade de acestea. dar sa-ti dau o retetã nu cred cã as puea. Fãinã, chifir, poate drojdie? nu stiu, poate o întreb pe mama si-ti spun.

  11. Tania

    nuuuuuuuu….nu din aluat din asta dospit! Altceva….ceva moale….ei caroce nu pot sa explic!

  12. Da da, aluatul e moale pentru cã nu pui multã fãinã.

Laisser un commentaire

