Pregãtiri

Fetelor vinerea asta la noi e sãrbãtoare – inaugurarea asociatiei si vãd cã începe sã se îngrãmãdeascã lume care o sã vinã, asta e bine, dar necesitã si multã organizare. Eu am sã fac niste plãcinte cu brînzã si praj, plus niste tartine de acelea a mele cu sprotã, usturoi, rosii. Vreau sã fac si un fel « brochette » cu cascaval, jambon, roshii (acush poate pun o pozã o sã fie mai ushor de explicat) si mai am ideea unui chec cu ton, cascaval si mãrar, o sã vã spun receta mai încolo, de fapt el se face din saumon mai degrabã, dar eu am sã-l fac cu ton (paote n-a sta în gît :D)

4 Commentaires

Classé dans Uncategorized

4 réponses à “Pregãtiri

  1. Tania

    Iata cam asa ceva am vrut sa-ti propun…numai ca eu le fac din…..rosii cherry, parmezan sau alfel de cascaval….maasdam, pesto cu basilic si salam de milano….ai sa razi…dar da toate ingredientele sunt italiene!
    Dar le gasesti tu acolo…pe un patratel de cascaval…1,5 cm x1,5 cm ungi pesto….sper ca stii ce e! Dupa care pui exact de aceeasi marime salam….si deasupra jumatate de cherry! Da…am uitata sa zic….toate astea pe o rondela de paine toastata asa ca sa fie crocanta deasupra iar inauntru moale! Totul se pune pe orice ai…..numa scobitoare sa nu fie!🙂🙂🙂
    Maine probabil ca le fac si iti arata cum tre sa fie….dar cred ca asa poti face orice….de ex. la nunta ta tin minte era ceva de gen…ton cu nuci facut rondele si pus pe ceva…..trebuie de inventat….succes!

    • Tania merci, la nunta mea eu nu am mîncat mare treabã asa cã nici nu-mi aduce aminte. Merci de sfat, pesto ador si mã bucur cã-ti place si tie si cã am gãsit o retetã gustoasã cu toate ingredientele care le gãsesc fãrã probleme aici.
      O sã vã spun mai încolo cum am fãcut bine?

  2. Chiril

    da, deci pot sa va spun eu mai departe cum am facut. cu initiativa NAtasei si ingredientele pe care ea le-a pregatit, eu, EU, am inventat broshetul pe care l-am dedicat asociatiei. el are (a avut) forma unei corabii cu panze. Rolul panzei era indeplinit de o felie mica de jambon care invelea a bucatica patrata de cascaval. astfel patratelul de cascaval pastra forma unei « panze ». mai ales ca cascavalul fiind de culoarea galbena era practic invizibil :-))) Dedesubt la « panza » asta era insesi « corabia », asigurata de o 1/2 de rosie mica (cum se chema rosia asta, NAtasa? ) intoarsa cu partea taiata in jos si respectiv cu conul in sus, ceea ce-i asigura forma unei « palube » – cum e in româna acest cuvant?
    intr-un final aceasta mini-gustare s-a bucurat de un succes enorm.🙂

Laisser un commentaire

