Peizaj elvetian

Vreti sã vã arãt ce privelisti sunt în Elvetia? E regiunea ce-mi place mie cel mai mult, Lausanne-Vevey-Montreux. Fãcute cu aparatul meu 🙂 ce spuneti de asa ceva?

8 Replies to “Peizaj elvetian”

  1. …caci la mine la dace,daca mai pui si niste munti inprejur la lacul care este acolo, plus daca mai cureti lacul de mizerie si-l faci transparent , plus daca mai construiesti o autostrada alaturi, va fi exact cum ii pe pozele de mai sus. chiar mai bine,pentru ca ar fi acasa :(((

  2. Da sa stiti ca are dreptate…..dat fiind ca nu am ajuns acolo unde pozati voi….zic si eu ca la « dace » e destul de frumos…mai ales primavara cind copacii sunt infloriti si sunt primele zile caldute……imi pare bine ca am fost si mai vreau! Sa mancam cream soup din somon! 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    Kiril…ma bucur sa te vad pe aici! EEEEEEEEEEEEEEE…..

    1. Daaaa sãrmãnica Sanda, vã închipuiti sã fiti la marginea peisajului ãsta si sã nu vezi nimic din cauza cetei, este doar un sentiment în aer cã ceata asta ceva ascunde …
      Lasã Sanda, o sã fii obligatã sã mai vii o datã 🙂

Laisser un commentaire

