3 decembrie

Noroc  la toti🙂

iatã am revenit🙂 am avut o prezentare de fãcut pentru azi dimineata, despre conflictul în Georgia si rolul Rusiei. Acuma mai am sa mai scriu 20 de pagini pe aceeasi tematicã pînã luni, iarãsi lucru.

Aestia de la patiserie îmi propun sã lucrez de sãrbãtori, dar dacã o fac precis cã nu reusesc cu pregãtirea sãrbãtorii din ianuarie (Ziua lui Mihai Eminescu). Plus la toate în decembrie intru în sfîrsit în studiou pentru înregistrarea a 2 piese (http://www.myspace.com/yorgosbenardos profilul persoanei care o sã-mi facã aranjamentele, acolo vedeti si cîntãretii cu cine lucreazã el).

Mai pe scurt sfîrsitul anului se face simtit, lucru mult de fãcut, timpul trece repede… la treabã.

Oameni hai spuneti cum vreti sã sãrbãtoriti sãrbãtorile de iarnã, la ce rude vã duceti?

Poster un commentaire

Classé dans Zilnic

Laisser un commentaire

