4 decembrie

GATA mã apuc de trebã, trebuie sã scriu 20 de pagini pînã luni. Revin pe parcursul zilei, cu gînduri, noutãti!

***

Vreau sã vã pun o publicitate despre Universitatea unde imi fac studiile, cu sigurantã pentru multi o sã parã cã mã laud, dar eu vã prezint aceastã informatie pentru cã mie tot nu-mi vine a crede cã am avut norocul ãsta în viatã. Una vã spun, nu ezitati sã sperati si sã credeti în fortele proprii si toate o sã se împlineascã.

Ok, mã întorc la scris, sã nu zbor din universitatea aceasta pentru o lucrare rea😀

Sà vedeti ce bloc construiesc ei acum, cu un super cãmin în fatã … În 2012 o sã-l deschidã, sper sã ajung sã-l vãd  si eu.

http://graduateinstitute.ch/corporate/institute/campus_paix/maison_paix_en.html

***

Astãzi mi-o fãcut  cineva poftã cu plãcintele lui …😦 ne ducem si noi cu Kiril de jale sã mîncãm ceva repede la McDo si la treabã. Am scrise numai 3 pagini din 20 si imi rãmîn încã 2 zile :((

***

Iatã am fost, am venit🙂 A fost destul de fain, eu de la o vreme mãnînc numai meniurile pentru copii, ca sã strîng jucãrelele pentru Sandushiaca mea (nepotica). Dupã asta ni-am plimbat putin prin oras (au amenajat frumos) si fuga acasã, cãci era cam frig. Iatã acum Kirushka forãieste, iar eu scriu lucrarea mea, cît mai pot😦 Pe mîine!

3 Commentaires

Classé dans Zilnic

3 réponses à “4 decembrie

  1. Maruca

    Ok…nu ma inteles ce facultati aveti pe acolo?

  2. Departamentele sunt de Relatii Internationale, Drept si Dezvoltare

  3. Maruca

    DA….asa intelesesem si eu! Bravo…felicitari!

Laisser un commentaire

