Deja 7 decembrie

Iatã e unu de noapte si eu încã n-am terminat lucrarea asta a mea 😦 Mîine, adicã astãzi deja trebuie sã reusesc sã o dau profesorului. Si mai am încã o sumedenia de lucruri de fãcut: cumpãrãturi, ora de pian, mîncare si curat în CASA ASTA, parcã avem copii mititei, nu se mai terminã bardacul, am impresia cã fac curat constant.
Fug la treabã 😦

***

HUUUU GATA, am dat lucrarea, în sfîrsit. Am alergat…

Acuma stau acasã, fac un orez cu peste… mmmm

3 Replies to “Deja 7 decembrie”

  1. Sper ca ai resusit cu lucrarea ta…….si daca acum ti se pare bardac sa vezi atunci cind vei face vreo 5 copii cum va fi…..ca e frumos sa ai multi nu?

Laisser un commentaire

