Crãciunul vine

Ce-am mai rîs de comentariul Tanei. Eu am fãcut anterior un comentariu:

Am gãsit modalitatea cum sã fac sã-mi placã Crãciunul :) Mã gîndesc la cadourile care am sã le fac, mã gîndesc la fiecare în parte, cam ce i-ar plãcea. Mã gîndesc la momentul cînd le vor primi si se vor gîndi la mine :(
Crãciunul totusi e un moment magic :)

Si Tania îmi rãspunde:

Desigur draga mea….iar eu ce crezi ca ma gindesc la Isus Hristos? Ma gindesc si eu la ce cadou sa-i fac familiei…..cum sa intampiman craciunul…

Ce-am mai rîs Tania de sinceritatea ta 😀 Aceste discutii m-au fãcut sã mã gîndesc ce Crãciun as fi vrut eu sã am Anul ãsta si vã propun la toti sã vã împãrtãsiti. Cum ati fi vrut sã  sãrbãtoriti, ce cadouri sã primiti, cum sã intrati în noul an🙂

Noi cu K am cumpãrat jucãriile pentru brad, mai tîrziu vom gãsi si bradul, sper🙂 Adicã dacã o sã-l cumpãrãm, o sã-l gãsim😀
Vreau sã mergem de Crãciun la munte, la o cabanã înconjuratã de munti, de frig, de foc în sobã si cascaval elvetian topit😀 Dar nu stiu dacã o sã avem posibilitatea…

În orice caz o sã încerc sã vizualize si sã vã arãt cabana, mîncarea, ambianta🙂

Într-un interior de tipul de mai jos:

Si cu o mîncare grea si tãrãneascã elvetianã🙂 La Raclette: cascaval ce se topeste si il torni peste cartofi fierti cu jambon si pepeni murati… Mmmmm….

Si dupã asta o primblare prin munti….mmmm ar fi fain!

Cu doi ani în urmã am fost la o cabanã asa, a fost fain, era data de 31 ianuarie, lucrasem de la 7 dimineata pînã la 19h, ucisã… a venit sã mã ia K cu masina si hai la drum. Aveam un Peugeot 205, vechi😀 cu rotile nu prea echipate pentru zãpadã… am  urcat noi în munte, am gãsit cabana, dar era noapte beznã, nu vedeam nimic, sau poate nu am fost atentã? În orice caz a doua zi dimineata, cînd iesim din hotelul cela, în fata noastrã muntii, eram socatã, nu mã asteptam sã vãd asa o priveliste în fatã🙂 Fain

OK, astept ideile voastre de Crãciun fericit.

6 Commentaires

Classé dans Uncategorized

6 réponses à “Crãciunul vine

  1. Chiril

    da, Natashika, bylo delo🙂. Anul acesta poate eu deam’ am sa fiu in locul tau, am sa lucrez pe 31 pana tarziu.

  2. Tania

    Foate frumos ah ce mi-as doi si eu asa un Craciun cu voi…cu ocazia asta va pun un cintec! Chiar azi ma uitam la el….ca eu deja am intrat in spiritul sabatorilor….si ma gindeam ce frumos ar fi sa ai atitia prieteni si sa petreci un Craciun cu atita zapada in jur

  3. Tania

    Mda….nush ce ti-a fost atat de amuzant, dar, eu prin asta am vrut sa spun ca de fapt la marea majoritate spiritul Craciunului consta in aceea ca daruim si primim…dar de fapt ideea e alta…sarbatorim nasterea Domnului…dar cine se mai gindeste la asta cind ai atitea de cumparat si atatea de daruit…si de primit!
    Si gresim din start…iata copilul meu habar nu are ca Craciunul se sarbatoreste cu un scop….nu doar ca vine Mosul si chiar ma gindeam ca ar fi frumos de mers chiar la o slujba…dar desigur nu o vom face….motive gasim o mie…
    asa deci revenim la cadouri…asta este sensul cel mai important care ne vine in cap….si de aia nu intelegeam cum poate sa nu-ti placa asa ceva…dar se pare ca te-a atins si pe tine febra sarbatorilor si a cumparaturilor asa ca succes!

  4. Katea

    DAAA, ideie minunata de a petrece Craciunul, foarte frumos si romantic! va doresc sa se realizeze!😉

    • Merci Katea. Noi de atîtea ani suntem plecati si rar cînd ne organizãm vacante sau weekenduri « escapade » si e pãcat cã-ci muntii sunt la 2 ore cu masina depãrtare de la noi. Organizare ne lipseste!

Laisser un commentaire

