Scrisoare pentru Mos Crãciun

Bunã ziua Mos Crãciun, anul ãsta am fost o fatã cuminte asa cã îndrãznesc sã-ti transmit lista mea cu cadouri (care as vrea sã mi le trimiti😀 ) Lista nu e în ordinea prioritãtilor😀 ele la mine toate sunt pe locul 1😀😀😀

1. Încã 5000 de dolari pentru proiectul din ianuarie!

2. O vacantã la munte de Crãciun.

3. Sãnãtate pãrintilor si multi bani!

4. Nepoteii aproape😦

Aici se încep mãruntisurile BONUS

5. O geantã de piele cu un portmoneu (roshu)

6. Un stilou « plume » Mont Blanc😀😀😀 (o sã cadã mosul de asa dorinte :D)

7. O bijuteri de la Gilber Alber, mãcar un inel😀😀 :D  http://www.gilbertalbert.com

Acuma mosule mã grãbesc, dar mai revin cu continuarea listei🙂

1 commentaire

Classé dans Uncategorized

Une réponse à “Scrisoare pentru Mos Crãciun

  1. Mos Craciun

    :-))))), ghini, am as fac ce-am sa pot :-)))

Laisser un commentaire

