10 decembrie

Astãzi am stat în « capul » unei colinde, de m-am rupt în gît😀

De cîteva zile mã gîndesc la Crãciunul asta sãrbãtorit cu asociatia si asa vreau sã-l organizãm bine, vreau sã reusesc sã mã organizez sã facem o frumoasã masã de sãrbãtoare, eu sunt bucãtarul sef😀 Am descoperit cã Geneva e un fain oras pentru asociatii. Fiecare cartier are o « Maison de Cartier » unde poti organiza reuniunile, sãrbãtorile tale si cel mai important cã e de cele mai dese ori gratuit. Cardul bancar si toate serviciile anexe cred cã sunt de 10 ori mai ieftine pentru asociatii. La postã poti sa-ti iai o cãsutã postalã, gratuit pentru asociatii, unde sã-ti vinã curierul, dacã nu ai încã local special. Mai pe scurt, solul e foarte propice, sper sa putem face lucruri bune si sã ne întelegem noi, între noi moldovenii, românii. E foarte greu sã lucrezi cu oamenii…

Fug sã mãnînc🙂

Ultimele noutãti despre rusoicã: am sunat-o, la serviciul care chipurile era a ei si asa persoanã acolo nu lucreazã. Am gãsit eu alt telefon, sun si nimeni nu ridicã receptorul si ciresica de pe tortã cã în primele mesaje ea se numea Lidia, dar în ultimele Elena. V-am pupat😀

Poster un commentaire

Classé dans Zilnic

Laisser un commentaire

