11 decembrie

Astãzi nu am fãcut mare treabã, în afarã de repetitii.

Stau si mã gîndesc cum sã fac o « sãriturã » în Franta pentru a face cumpãrãturi, Kiril lucrezã, dar mie îmi trebuie masinã…

Ati vãzut filmul « Coco înainte de Chanel »? Stiati istoria vietii a Coco Chanel? Am vãzut filmul, tare mi-a plãcut. Vã închipuiti cã doamna asta a fãcut o adevãratã revolutie în modã si în viata femeilor. A fost o femeie deosebitã, diferitã si puternicã. Dacã v-am interesat spuneti si eu am sã scriu despre acest film.

Pe curînd!

3 Commentaires

Classé dans Zilnic

3 réponses à “11 decembrie

  1. Tania

    Asa si nu l-am vazut…am vrut sa merg la cinema dar cineva mi-a zis ca nu merita si asa am ramas eu fara film!

    • Eu am vãzut 2 variante, unul cu Audrey Tautou, pe ãsta l-au arãtat la cinematograf la voi. Dar mai este o a doua variantã, care mie îmi pare mai vioaie. Dar ambele am avut plãcerea sã le vãd, pentru cã nu sunt pur si simplu niste filme, ci viata unei legende adevãrate!

  2. Tania

    Corect asta si era ideea…sa aflu ceva mai mult despre ea…desi am mai citit cite ceva!

Laisser un commentaire

