Mos Crãciun, o nouã idee!

Iatã  mi-a venit în cap o nouã idee, dar îmi pare cã numai cu ea în cap si o sã rãmîn😀

Mã gîndesc cã Anul Nou întimpinat la Disneyland nu e o idee asa de rea😀

Noi am fost cu Kiril într-un an (prin februarie), am stat 3 zile 2 nopti, am intrat practic peste tot, MacDonald’s-ul era marele nostru prieten, numai aici puteai sa-ti permiti sã mãnînci, niste preturi catastrofã!!! Dar a fost foarte fain, Doamne dacã vã duceti cu copiii vostri pe acolo, aveti cap patrat, magazinele celea a lor cu diferite chestiute, carnetele, stilouri etc cu zîne, cu spiderman-i, pe mine abia Kiril mã scotea de acolo😀

Tare nu vreau sã întimpin anul ãsta singuri în cãmin, dar mã tem cã Kiril o sã lucreze pînã tîrziu si anume asa si o sã facem. Pacãt cã nu am poza sã ne vedeti pe noi, în primul an cînd am ajuns în Franta. De Anul Nou, eu lucrasem toatã ziua si asa eram de obositã încît am adormit la 23h, iar la 24h Kiril ciocnea paharul de nasul meu adormit :D  mã tem sã nu ne schimbãm cu rolurile anul ãsta😀😀

4 Commentaires

Classé dans Uncategorized

4 réponses à “Mos Crãciun, o nouã idee!

  1. Katea

    Natachaa, probabil ai uitat de poza….ea este si noi am vazut o😉 ! atunci ziceam ‘sarmanul Kiril, sa ciocneshti cu un nasuc  »🙂 anul acesta probabil vom zice invers, dar, totul e innainte, si eu va doresc ca anul acesta, sa ciocniti paharele cu okii deskishi, ambii !🙂

    • Iatã Kiril lucreazã pe data de 31 ianuarie pînã la ora 19h sau 18h, nu stiu dacã gãsim noi tren la ora asta pentru a pleca la Paris si dacã ne ducem, mã tem sã nu întîmpinãm Anul Nou în tren🙂 Rãmîne de vãzut. Bucurativã voi cei ce aveti prietenii si familia lîngã voi. Pup

  2. Chiril

    :-))))

    Natas, apu ce te-ai uitat de tren? ar fi fain sa intalnim anul nou in tren, tiens!

  3. Tania

    Natacha tu a doua oara incurci itzele…ce fel de 31 ianuarie poate decembrie…..tu te grabesti tare vad ca!

Laisser un commentaire

