16 decembrie

Astãzi am fãcut un pureu de mazãre, preferatul meu🙂 a fost bun! Kiril a venit obosit de la lucru, am mîncat ca doi mosnegei si acuma fiecare în compul lui, încercãm sã mai rezolvãm cîte ceva înainte de culcare. El cu asociatia, iar eu cu cãutatul biletelor pentru Paris pentru data de 31 decembrie (huuu mãcar de data asta nu am gresit😉 ) Am gãsit trenul, unicul care ne aranjeazã si care ajunge la Paris, ghiciti la ce orã? la 23h59😀😀

În rest, mîine încep înregistrãrile de studiou, sper sã meargã bine, dar vocea mea nu prea sunã zilele acestea… taman amu… dar vom vedea.

Merci cã mai intrati pe blogul meu🙂

2 Commentaires

Classé dans Zilnic

2 réponses à “16 decembrie

  1. Tania

    Tu ma iei peste picior cu 31? Pur si simplu eu am fost dusa in eroare …ca nu eram sigura despre ce vorbesti de asta si te-am atentionat! HUUU…bine ca de data asta nu ai gresit!😉

Laisser un commentaire

