« All or nothing »

Iatã am vãzut un fain film, amatorii filmelor sociale, psihologice nu scãpati momentul de al vedea. E un film plin de emotii pe un fon monoton. A fost filmat foarte fain. Se aratã viata la cîteva familii din suburbiile Angliei. La începutul filmului îmi ziceam, sã am asa o viatã mã împusc. Mama lucreazã ca casierã în super-market, tata taxist (de la amiazã cãci pînã atunci doarme) si doi copii grasi asa si uriti, fata pare a fi de treabã lucreazã, face curat într-o casã pentru bãtrîni, dar bãiatul în afarã de îmblat pe afarã, mîncat si îngrãsat nu face nimic.

Bãiatul are un atac de cord si pînã la urmã acest incident permite totusi familiei sã se uneascã.

Am plîns mult la filmul ãsta, dar iatã sã vã povestesc în detalii ce anume mi-a plãcut nu pot. E important de-l vãzut, eu foarte mult iubesc sã observ detaliile si filmele care redau asa de bine realitatea mã pasioneazã

Poster un commentaire

Classé dans Cinema

Laisser un commentaire

