27 decembrie

Vãd cã voi tot încã în vacantã sunteti, nu prea scriti… Merci Tania de detalii despre Crãciunul tãu, foarte cãlduros mi s-a pãrut. Noi iatã de Anul Nou am fost invitati la o vilã, închiriatã de mai multi moldoveni din asociatie, care o sã facã sãrbãtoarea acolo, noi tot cred cã o sã mergem cu Kiril.

În rest astãzi la mine e ziua emailurilor, trebuie sã scriu mai multe, pentru ziua lui Mihai Eminescu. Voi cred cã v-ati sãturat sã auziti despre asta de atîtea luni, dar închipuiti-vã, cum mi-e mie sã organizez asta😀

Am fost astãzi de dimineatã si am fãcut si poze cu bustul poetului, pentru cã trebuie sã introducem imaginea lui pe afishe, am sã vã arãt mai tîrziu cum s-a primit. Vã pun totusi cîteva poze de astãzi de pe malul lacului.

Spor la muncã celor care lucreazã si odihniti-vã bine cei ce se odihnesc😀 logic😀😀😀

Poster un commentaire

Classé dans Zilnic

Laisser un commentaire

