31 decembrie – ne vedem deja la anu

Salutare la toti, ieri am fost tare ocupatã, dar nimic nou: emailuri, sunã sponsorii, primeste refuzuri🙂 Iatã mai rãmîn 2 sãptãmîni: « shef vseo prapala!!!! »😀

Mos Crãciun a fost ieri pe la mine😀 mi-am cumpãrat un telefon fain, dar nu cred ca nu asta ma bucura cel mai mult ci abonamentul, pot suna gratuit la toate telefoanele elvetiene: mobile, fixe si 500 de minute cu Moldova, uraaaaaaaaaaaa. Dar cred cã tare degrabã o sã-mi dau seama cã 500 minute pe lunã e foarte putin😀

Asearã am avut o cinã romanticã cu Chiril, el a pregãtit mîncare, a cumpãrat flori, lumînãri, desert mmmmm….

Astãzi de Anul Nou o sã mergem într-o vilã cu mai multi cunoscuti, care au închiriat casa pentru a face aceastã sãbãtoare. Cum o sã fie, încã nu stim, dar sper sã fie bine.

Voi cum sãrbãtoriti?

***

Iatã am fost cu Chiril prin oras, el mi-a cumpãrat o superbã pereche de încãltãminte, cadou de anul nou si un card pentru a ne duce la cinema mai des. Si deci am reusit deja astãzi sã vedem noul film cu Meryl Streep « It’s complicated ». A fost fain, am sã vã povestesc mai tîrziu, acum fug si eu în dus si pleãm în jumate de orã. Sper sã treaca seara bine, cãci mie deja mii somn😀

Poster un commentaire

Classé dans Zilnic

Laisser un commentaire

