1 ianuarie – capul deloc nu ne doare :D

Asa vã povestesc😀😀 :D  A fost un bardac întîlnirea noastrã la vilã cu diferite companii. Mie îmi vine a rîde, dar nu si lu Kiril, el era enervat. Nu am avut practic ce mînca, de bãut era, dar asta nu era prioritatea noastrã. Mai pe scurt am stat acolo pînã la 1h si dupã asta – acasã!!!

Lucru bun din toatã seara e cã precis n-am sã o uit😀

Am mîncat mãcar oliacã de « subã » si alta cã era acolo un cîine, vedeti poza, era enorm, impresionant, ca un urs, magnigique!!!

Aici pe poza asta nu vã dati bine seama de mãrimea lui, e culcat si pare mai mic. El sau mai bine zis ea – « Lady » e aproape pîna la brîu mie.

Asa, am venit noi acasã, mie îmi era somn, ca de obicei  la ora asta, dar Kiril vroia sã mai sãrbãtorim. Asa cã ni-am dus la bucãtãrie si am pregãtit cartofi în rolã cu carne si praj si cu murãturile care mi le-a trimis mama, a fost taaaare bun🙂 (la noi aici murãturile sunt delecates)

Am mîncat linistit, ni-am uitat la niste emisiuni franceze la televizor, aestia stiu cum sã facã o emisiune interesantã, stai nu-ti poti rupe ochii. Am vãzut o emisiune despre un circ din China, la care apropo sora mea Marina a fost acuma, cãci sunt la Paris pentru un turneu de 5 luni. Cum s-a organizat venirea acestui circ, cum au fost alesi, cum s-a instalat « chapiteau »-ul care contine 6000 de locuri, vã închipuiti ce constructie este aceasta? Cum la 2 zile de la deschiderea circului, 2 artisti sunt bolnavi, unul si-a rupt degetul, o fetitã acrobat de 13 ani – bolnavã de gripã. Emotii mari aveam si eu de acasa, nu mai zic cum se simt organizatorii acolo. Greu lucru, dar frumos🙂

9 Commentaires

Classé dans Zilnic

9 réponses à “1 ianuarie – capul deloc nu ne doare :D

  1. Chiril

    acest revelion a fost un dezastru.
    partea buna e ca am plecat repede de acolo. relativ de repede de fapt, caci am asteptat vreo ora-doua pana la urma ca poate se va trezi cineva.. Pentru ca toti erau pur si simplu prea incalziti cand am ajuns noi acolo la orele 10 seara. Bineinteles ca in asa conditii cand fiecare companie se distreaza cu « viteza » sa proprie, petrecerea la nivel general nu a putut sa fie una reusita. Si cand imi amintesc ca cu o zi inainte incercam sa mai invit si alta lume la aceasta « tusoffka »…. Bine ca mi s-a stricat calculatorul. Cine o sa ma creada ca el s-a stricat tocmai in momentul cand scriam un email colectiv la vreo 20 de persoane ca sa-i invit acolo???

    ps: si da, cand am plecat de acolo, am plecat 15 persoane deodata, eto bylo effektno!!!

  2. Tania

    Se pare ca si voi la fel ca si noi ati avut un revelion de neuitat….eu cu Sergiu pe la 15.00 eram la spital faceam roentgen copilului la plamani cu suspectie la pneumonie….si spre surpriza noastra era pneumonie la ambii plamani….asta desi ii faceam tratament de 4 zile….ne-am incarcat cu injectii si am venit acasa….sincer sa va spun nici macar nu am ciocnit nici macar nu am sarbatorit….intradevar va fi si pentru mine un revelion de neuitat….groaznic de neuitat!!! Nici azi nu mi-am revenit….cu asta am avut doar sa ma laud….va pup si La multi ani dragii mei….mai tineti minte cum l-am sarbatorit pe Sf. Vasile? eto bilo davno i nepravda…sper sa ne ajunga minte sa ne mai intilnim….sa petrecem frumos intre prieteni si tare sper sa nu se adevereasca vorba….kak vstretishi tak i provideoshi! Un an nou plin de succese si bucurii!

    • Da Doamne Tania ca pe cît de parsiv am întimpinat anul asta pe atît de invers sa fie tot anul la noi. Plin de bucurii, succese, realizari, sanatate, noroc, voie buna. Eu zic sa nu ne axam atit de mult pe noaptea asta de 31 decembrie. Viitorul ni-l facem noi asa ca o sa ne spunem sa facem un an nou cit mai bun🙂

    • Chiril

      cum asa pneumonie la ambii plamani?

      • Tania

        Pai avem doi plamani nu? stang si drept…apu o are la ambii…uneori se face la unu…uneori la doi cind e mai grav…si asta doar pentru ca medicul de familie nu mi-a prescris doza necesara de medicament pentru virsta lui…mare ghinion am avut…si mare trsitete sa-l vezi bolnavior si cu cite doua injectii pe zi….e mic si habar nu are ce i se intimpla….in fine….va pup si sper sa ne auzim de bine!

  3. Chiril

    cum de s-a intamplat lui una ca astam am avut in vedere. sa se insanatoseasca mai repede!

  4. Tania

    Of Kiril…..ghinionul ca doctorita noastra era in vacanta plecata, a fost in contact cu cineva care era bolnav, si idiotenia unor medici nesatisfacuti de viata…toate la un loc…..noroc ca am avut ca de obicei o intuitie foarte buna….asta m-a facut sa-mi duc copilul pe 31.12 la spital sa-i fac roentgen….sa depistam la timp si sa tratam…deja se simte bine si maine in sirsit mergem la doctorita noastra sa ne jeluim oleaca….
    I-am spus sotului…..daca nu am innebunit acum inseamna ca nici degraba n-o voi face!

Laisser un commentaire

