3 ianuarie 2010

Astazi de dimineata m-am enervat pe cîinele asta, Sam, mititel asa negru, l-ati vazut? e cîinele muzicianului cu care lucrez eu. Întram astazi într-o patiserie sa mîncam ceva si dracul asta de cîine, fix în fata vitrinei ghiciti ce a facut? Îmi pare ca ati ghicit, îmi era o ciuda pe el ca îmi venea sa-i dau un picior sa zboare.

Acuma ma apuc de repetat, au mai ramas 12 zile…ma tem. Si discul asta al meu care trebuia sa iasa pîna pe data de 15, dar eu înca nu am înregistrat vocea, totul o sa fie facut în ultimul moment, ca întotdeauna!!!

Iata numai ce am vazut anuntul pentru Eurovision, pîna pe data de 8 ianuarie trebuie sa fie transmisa piesa si eu iata numai pe 7, 8 am sa fiu în studiou si mi-i ciuda, as fi vrut sa incerc si eu sa particip, dar e prea tîrziu… Doar de daca am sa reusesc sa rod aici lumea pentru a înregistra mai repede.

Gata, ma apuc de lucru, va tin la curent.

***

Îmi pare ca n-o sa se primeasca nimic cu Eurovisionul asta, am vorbit cu persoana care îmi face înregistrarea si aranjamentul si-mi zice ca va fi gata tocmai pe data de 12 ianuarie, prea tîrziu, iata Kiril îmi da ideea de a suna pe responsabilul concursului de la noi din MD pentru a vorbi cu el, daca accepta sa-i transmit piesa cîteva zile mai tîrziu. Sincer sa va spun, sa fost aceasta în Elvetia as avea sperante destul de mari, caci aici oamenii dese ori tin cont de rezultat si nu de data limita (daca au posibilitatea aceasta desigur), dar la noi, nu prea cred.

Îmi aduc aminte vara asta la Ambasada Româna, trebuiam sa-mi fac un document, toate ghiseile sunt deschise pîna la ora 16h, dar numai tipul asta de document se face pîna la ora 14h. Eu dupa ce am stat în rînd de dimineata, îmi ajunge rîndul la ora 14h05 minute si dna la ghiseu îmi spune « e prea tîrziu », eu îi explic ca stau în rînd de la 7 dimineta si ea îmi raspunde « ce vorbiti dna, oamenii care stau în rînd de la ora asta, ajung sa depuna documentele pîna la ora 14h » si din urma mea, toata ambasada rastraplina de oameni. De parca ar fi stat mania ceea toata ziua cu ghiseul deschis fara ca sa se apropie nimeni de ea si iata ca apar eu la 14h si 5 minute si fac probleme. Si aici eu încep în gîndul meu sa spun:

« Tara de glorie, tare de dor,

Tara cu oameni nemuritori.

Tara lui Stefan cel Mare si Sfînt,

Unde luceferi mai cad pe pamînt.

Tu mergi înainte si zi ca esti drept.

Ca esti viteaz, cinstit si-ntelept.

Ca esti viteaz, cinstit si-ntelept.

6 Commentaires

Classé dans Zilnic

6 réponses à “3 ianuarie 2010

  1. Chiril

    1. dar ai avut cu tine un saculetz ceva?
    2. nu stresa asa de tare !!! totul o sa fie foarte bine si de invidiat, ca intotdeauna !!!
    3. incearca sa spui ca pe 7-8 nu poti ca sarbatoresti Craciunul pe stil vechi, ca ai nevoie sa te duci (in sfarsit ! :))) la biserica si sa sarbatoresti in familie si ca deci trebuie sa te programeze mai devreme!! INca nu e tarziu, succes!!! Si daca nu acum, atunci poate la anul!!!

  2. Tania

    Fac si eu ca Kiril…. 1. ar fi bine sa iei o pauza in toiul acestor evenimente fierbinti care le ai…si sa mergi cu familia sa sarbatoresti Craciunul….
    2. Da…la moldoveni se poate multe….pot spune cu usurinta ca deseori primim o atitudine aproape inumana, si multi ii judeca pe acei care pleaca, chipurile nu are cine ridica tara….da daca sincer. din partea mea…sa ramana na zdorovie toti in special acei de genul doamnei de la ambasada si sa le iasa pe git si pe ochi atitudinile lor…..si sa primeasca inapoi indoit si intreit….
    3. in ce priveste Eurovisionul, se zvoneste pe la noi ca se duce Dan Balan si ca Milenium-ul isi retrage candidatura asa ca….nu merita pentru ca de cite ori s-a zvonit a fost exact asa…in cazul lui Arsenie, in cazul Nelei Ciobanu….mai ales ca a anuntat drugu tau…..Gorgos…stie omu ce spune!Cjiar daca va fi o preselectie…va fi formala!

  3. 1. Pentru vacanta înca nu e timp, trec de sarbatoarea asta si mai trec de examenul de engleza si mai trec de întîlnirea cu proful pentru doctorat si mai aleg tema cu precizie si dupa asta poate da Dumnezeu si organizam noi ceva. Dar de fapt vacantele nu sunt pentru mine, vara asta am plecat cu Chiril pe malul unui lac superb în sudul Frantei si din 8 zile am stat numai 4, numai puteam sa stau fara ca sa fac nimic toata ziua.
    2. La doi nu zic nimic, caci din fericire sunt departe de toate acestea, cea mai mare parte a anului.
    3. Tania de fapt nu speram sa ajung pîna în finala, doar ca e o buna posibilitate de a-si face o publicitate.

  4. Chiril

    1. imi face placere sa fiu citat si urmat… continuati tot asa fetelor, eu nu-s impotriva :))

    2. cazul relatat se refera la ambasada Ro din Chisinau, asta e important pentru ca stiti ca Amba Ro din Elvetia sunt partenerii nostri pentru proiectul care vine.

    3. « vacantele nu sunt pentru mine » – oi oi oi !!!

    4.Tania, eu am inteles ca e vba de zvonuri, dar totusi : cum Milenium poate sa-si retraga candidatura daca ei cel putin pe site-ul oficial nu sunt (inca?) inregistrati. http://trm.md/index.php?module=proiect_int&proiect_id=30&sub_proiect_id=43

    5. dar cel mai important, de ce sunt nemultimiti artistii? de coruptie, proasta organizare? de toate?

    eu sunt solidar cu artistii bineinteles, dar ma indigneaza sau cel putin nu inteleg DE CE la noi cand se vbeste despre proasta organizare NICIODATA practic nu se mentioneaza nume concrete! intelegeti, in spatele unei bune sau proaste organizari stau INTOTDEAUNA oameni concreti. In cazul dat e vba de un concurs de interes national, artistii refuza sa participe, trantesc ushile, dar nimeni nu spune macar cum il cheama pe trântorul care strica toata afacerea !!!

    “Tara de glorie, tare de dor,

    Tara cu oameni nemuritori.

    Tara lui Stefan cel Mare si Sfînt,

    Unde luceferi mai cad pe pamînt.

    Tu mergi înainte si zi ca esti drept.

    Ca esti viteaz, cinstit si-ntelept.

    Ca esti viteaz, cinstit si-ntelept. « 

  5. Tania

    Kiril…poate am cascat eu gura, poate el a spus ca nu vor participa, nu neaparat sa retraga candidatura….sorry! oricum, cert e ca el s-a pronuntat sigur asupra acestei situatii, si a mai facut-o de fiecare data cind a fost ceva straniu la mijloc, da intradevar niciodata nu spune cine si cum se lasa cumparat…
    Eu ne de organizatori sunt dezamagita….mai degraba de Dan Balan…daca s-a pretat la asa ceva! Cred ca poate cistiga orice preselectie…indiferent de participanti ca doar este cea mai super puper vedeta din tara! In fine…nu am vrut sa influentez decizia Nataliei, dar cred ca trebuia sa stie…..si da…e o buna publicitate, dar cind totul e o farsa cred ca nu e pentru tine Natalitza!

Laisser un commentaire

