4 ianuarie 2010

Sunt cam racita, ceea ce-mi complica putin viata, dar mergem înainte.

Astazi am avut deja 2 întîlniri pentru sarbatoarea din ianuarie, de fapt vreau sa va dau un sfat, daca sarbatoarea asta începe sa va sature, atunci nu deschideti blogul meu pîna pe data de 16 ianuarie😀

Referitor la discul meu care trebuia sa iasa pe data de 15 ianuarie este amînat. O sa facem un vernisaj mai tîrziu dedicat cd-ului asta exclusiv. Adica o sa facem un concert aparte. Plus o sa fie inclus pe disc si primul meu videoclip, de asta eu nu ma întristez pentru faptul ca nu iese acum discul.

Pe cînd Eurovisionul o sa mai astepte un an, ma tem. Nimeni nu are timp sa se miste pentru mine acuma. Toti au alte preocupari.

Bun, ma întorc la treaba.

2 Commentaires

Classé dans Zilnic

2 réponses à “4 ianuarie 2010

  1. I: Ce-i mic, verde si rotund ? R: Un cub, mare, rosu fabricat in Moldova

  2. Chiril

    mdaa, mersi de noutati. suna destul de bine si promitator, asteptam cu nerabdare.

    bancul e super!!!

Laisser un commentaire

