6 ianuarie

Salutare la toti, iata fac articolul asta de pe mobilul meu. Accesul la Internet peste tot, schimba viata🙂
Astazi am luat afisele, sunt faine, acuma trebuie de gasit pe unde de le pus. Alta bucurie e ca mi-am gasit rochia pentru sarbatoare, intrun mic magazin, tare dragut cu haine italiene. Problema cea mare e ca, din cauza organizarii nu prea am timp de repetitii.

***

Of… ce ne-am mai chinuit cu afisele acestea pentru sarbatoare, sarmanul Oleg, a schimbat de sute de ori. Miine sper totusi sa mearga varianta finala si sa le vedem deja pe marele ecrane electronice a orasului. Acuma merg la culcare, nu mai pot.

Ultima noutate despre mosulica a nostru caruia îi plac femeile si tot nu-si poate aduce una. De cîtva timp statea de vorba cu o englezoiaca. Aceea chipurile femeie intelectuala, nu stiu ce vîrsa, nu m-am uitat la poza de data asta. Intelectuala, cu un bun serviciu. Trebuia sa vina la el de Craciun, dar nu s-a primit si acuma in ianuarie vroia sa vina, gata totul pregatea, numai ca iata ce ghinion i-a fost furata geanta cu toate documentele ei. Daca n-ar putea el în urgenta sa-i trimita 800 de euro pentru ca ea sa-si faca documentele si sa « zboare » spre el😀

Aici mosul nostru a devenit om cu practica si deja a înteles ca iarasi e o escrocherie.

Gata copii, v-am spus povestea de noapte? acuma la culcare🙂 pe mîine

7 Commentaires

Classé dans Zilnic

7 réponses à “6 ianuarie

  1. Tania

    Bun….sa ne arati cum va arata rochia ceea italieneasca pe tine! Poezia ai invatat-o draga pentru adunarea culturala? imi aduc aminte ca la liceu mereu ieseam si spuneam cite una in fata intregului liceu…ce bespont! Trebuie sa o faci de dragul poeziei, nu pentru ca asa se face si prinde bine! Ei mai pe scurt tot ce mai tin minte era …Adio si iar Adio….🙂🙂🙂

  2. ct

    eu nu inteleg de ce pe blogul acesta nu este link la piesele tale Natalia? http://www.myspace.com/natachapavalachi sunt 4 in player si-s in româna!

  3. Tania

    Iar eu nu inteleg Natalia dece blogul acesta nu are mai multa culoare….niste verde niste roz pe ici colo….ladno….fata draga, care Eminescu, aici tara fierbe de nebunie cu pavlusha super star da tu preocupata cu eminescu, i-an da-te cu parerea si tu…ca doar esti si tu parte din blogosfera nationala…..vezi ca nu se da lumea cu rindul sa spuna ce cred despre el….prikol hodiacii! Natalia eu astept…sa fiu nebuna daca nu se duce Pavlusha la eurovizion!

  4. ct

    ii dam Nataliei un ragaz inainte ca sa ne raspunda, e foarte ocupata, la fel si eu , cu organizarea evenimentului.

  5. Tania, tu stiai ca porecla mea in liceu era Pavlusha😀 de la Pavalachi. Asa ca eu deodata nu am înteles despre cine vorbesti.
    Pentru mine piesa ceea trebuia sa fie înscrisa dupa o betie ceva, nici nu ma pot pronunta clar, pentru ca pentru mine asta nu e muzica – « prikol »

  6. Iata am vazut acuma toata campania publicitara care se face, din pacate omul asta e chiar asa cum e muzica lui. Cel mai grav e ca s-a format o echipa in jurul lui pentru a-l promova. Nu cred ca Moldova noastra a facut întratît de mult la festivalul Eurovision, încît sa-i ramîna numai promovarea prostiei omenesti.

  7. Tania

    Da Natalia…nu stiam ca ai fost pavlusha….Ei lasa, o trecut!
    Stii ce…pe mine m-a cucerit azi….gata, ma declar fan…sa-ti zic dece….e paznic, lemnar de profesie, cu doi copii si are 35 ani, soc! Eu ma gindeam ca e un patzan plin de tupeu care crede ca face muzica, o fi, dar tre sa recunoastem ca a avut si are curaj, mai ales cind il sustine lumea…..Sincer acum, umblam toti trei prin casa si cintam euroooooovizion, de parca e vreo piesa ozone ceva! Asta spune ceva! A doua ar fi ca….blin citi stau cu piese bune si nu au tupeu, curaj si nici indrazneala sa apara, de frica, ca se va napusti lumea asupra lor, iata ca s-au napustit asupra lui Pavlik si? N-a patit nimic omul, ba din contra, a prins si la mai mult curaj si culmea, a scris piesa in 5 min iar versurile , cam intr-oooo sutka! Ei shi sa-i fashi, e lemnar omu…adica SPT! Sunt si ei oameni nu? Sincer, il prefer mai mult pe el decit pe debilii din Danemarca sau de unde naiba erau handicapatii ceea monstruosi….ei mai pe scurt….zic ca merita o sansa…macar si de nu e muzica…e pricol, toata tara asta e un pricol, dece nu ne-ar reprezenta asa cum se cuvine? Sau cum suntem noi in realitate….pentru ca la cum arata si vorbeste, cred ca totusi reprezinta majoritatea moldovenilor! Iaka asa, poate prin intermediul lui ne vom mai cizela si noi oleaca, cind o stii tu e una, da cint iti arata cum suntem in realitate la televizor parca tie si mai rusine nu? Cum am mai scris-o si in alta parte Go for it Pavlik!

Laisser un commentaire

